نسل بعدی ایموجی‌ها بر پایه حالات چهره خواهند بود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی، حالات چهره شما را ثبت کرده و به طور خودکار آنها را به تعدادی از ایموجی‌ها ترجمه می‌کند.
"پلی‌گرام" (Polygram) که اکنون تنها برای گوشی‌های آیفون در دسترس است، به صورت رایگان عرضه می‌شود.
"پلی‌گرام" یک برنامه اجتماعی است که به شما اجازه می‌دهد چیزهایی مانند عکس‌ها، فیلم‌ها و پیام‌ها را به اشتراک بگذارید.
با این حال، بر خلاف فیسبوک، که در آن شما طیف محدودی از واکنش‌های از پیش تعیین شده را در اختیار دارید، "پلی‌گرام" از یک شبکه عصبی استفاده می‌کند تا متوجه حالات خندان، خنثی، خجالت زده، شگفت زده، ... چهره شما شود.
"مارسین میک"، یکی از بنیانگذاران‌ "پلی‌گرام" می‌گوید: هوش مصنوعی این نرم افزار با گرفتن عکس شما توسط دوربین جلوی گوشی و تجزیه و تحلیل سریع توالی تصاویر، به جای نگاه کردن به نقاط خاصی از چهره، عمل می‌کند. این کار به طور مستقیم با استفاده از واحد پردازش گرافیکی آیفون بر روی گوشی انجام می‌شود.
این اپلیکیشن تنها 20 میلی ثانیه پس از رصد چهره شما، ایموجی‌های مناسب را برای انتخاب در کنار صفحه گوشی نشان می‌دهد.
سازندگان "پلی‌گرام" اظهار داشتند که در حال حاضر بر استفاده از تکنولوژی در برنامه خود متمرکز هستند، اما آنها همچنین فکر می‌کنند که این تکنولوژی می‌تواند در سایر برنامه‌های کاربردی مانند "telemedicine" مفید باشد. زیرا برای مثال می‌توان از آن برای ارزیابی واکنش بیمار به یک پزشک یا پرستار استفاده کرد.
در نهایت، آنها می‌گویند ممکن است ابزارهای نرم افزاری را منتشر کنند که اجازه می‌دهد سایر توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های خود را برای این تکنولوژی ارائه دهند.

خواندن 935 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا