شهرزاد رفعتی

شهرزاد رفعتی

شهرزاد رفعتی، متولد 1980 در تهران میباشد که در سنین نوجوانی به ونکوور کانادا مهاجرت کرد. وی، مدیرعامل و بنیان گذار Broadband TV که یک رسانه دیجیتال و سرویس پخش آنلاین ویدئو و بزرگترین شبکه چند پلتفورمه دنیاست، می باشد.

این رسانه بیش از 300 میلیون کاربر دارد و بعد از گوگل و فیسبوک، در رتبه سوم بیشترین حجم دارائی ویدئویی دنیا قرار دارد. روند کلی فعالیت این شرکت، همکاری با اپراتورهای شبکه و فعالان حوزه تبلیغات است بدین صورت که ویدئوکلیپ های بدون حق کپی رایت را یافته، اسکن کرده و در صورت شناسائی به آگهی تبلیغاتی متصل کرده و نهایتا در آمد حاصل از آگهی را با تولید کننده حقیقی ویدئو به اشتراک میگذارد.

شهرزاد رفعتی

 

شهرزاد رفعتی بنیانگذار Broadband TV


در درباره ما این شرکت این طور میخوانیم که Broadband TV یک شرکت سرگرمی و رسانه دیجیتال است که در سال 2005 در آغاز انقلاب یوتیوب تاسیس شد.BBTV به منظور ایجاد و الهام بخشیدن شیوه های نوین داستان سرایی بوجود آمده است. تخصصش رسانه بوده و پیشگام در زمینه تکنولوژیست. ما اکوسیستم، راهکار، دانش و مهارت مورد نیاز در زمینه ویدئوهای آنلاین را ارائه میدهیم.

شهرزاد رفعتی، همچنین بنیان گذار VISO GIVE نیز هست. این شرکت در زمینه افزایش تعداد مخاطبین و بازخورد ها و ایجاد تعامل میان مخاطبین در یوتیوب فعالیت میکند.

برخی از افتخارات و جوایز شهرزاد رفعتی


شهرزاد تا کنون جوایز، عناوین و افتخارات متعددی را از آن خودکرده است، برای مثال:
در سال 2011 کمپانی fast او را در رتبه سی و هفتم صد فرد خلاق کسب و کارها قرار داد.
در سال 2012 موفق به دریافت جایزه 40 فرد موفق زیر 40 سال در کسب و کارهای ونکوور را دریافت کرد.
در سال 2013 عنوان پرافتخار مدیرعامل برتر سال ونکوور را از آن خود نمود، همچنین در همین سال بعنوان یکی از موفق ترین بانوان کانادا معرفی شد و جایزه اجرائی digi awards را برد.
او در کنفرانس ها، سمینارها و گردهمایی های کسب و کاری، تجاری و انگیزشی مختلفی حضور داشته و همچنان به عنوان مدیر عامل BBTV به فعالیت های درخشان خود ادامه میدهد. وی همچنین موفق به مشارکت با شرکت های مطرحی چون BMG- Huffington POST- A&E - The NBAو... بوده است.

 

شهرزاد رفعتی

خواندن 2601 دفعه
برچسب‌ها
محتوای بیشتر در این بخش: « سحر هاشمی

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا