مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا

حضور در دنیای دیجیتال مارکتنیگ همه کسب و کارها را مجاب به داشتن وبسایتی متناسب با آن زمینه کاری کرده است. پیشتر در مورد طراحی سایت داینامیک و استاتیک صحبت کرده بودیم. برای داشتن یک وبسایت بدون دانش برنامه‌نویسی و طراحی نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS برای تغییرات و مدیریت مطالب احتیاج داریم. در ادامه مطلب با مهرارقام همراه شوید.

 

احتمال دارد وبسایتی که قصد طراحی و پیاده‌سازی دارید بر پایه سیستمهای مدیریت محتوای از پیش تعریف شده مثل سایت خاص که نیاز به برنامه‌نویسی اختصاصی و هزینه و زمان زیاد دارد، نباشد. با این حال بیشتر وبسایتهای تجاری یا شخصی با استفاده از سیستمهای مدیریت محتوای موجود برنامه‌نویسی و اجرا می‌شوند و مزیتهایی نسبت به طراحی سایت اختصاصی دارند.

مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا

صرفه‌جویی در زمان

اگر بخواهید وبسایت خود را به صورت اختصاصی طراحی کنید باید ماهها زمان برای آن صرف کنید در حالی طراحی سایت در قالب یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS از پیش طراحی شده حتما زمانی کمتر از یک ماه لازم خواهید داشت. سیستم مدیریت محتوایی که خوب طراحی شده باشد تمام نیازهای مشتری را در نظر می‌گیرد.

صرفه‌جویی در هزینه

پرهزینه بودن طراحی سایت برای شرکتها یکی از دلایلی است که آنها را از حضور در دنیای آنلاین بازمی‌دارد. داشتن یک سایت حرفه‌ای نیاز به نیروی متخصص در زمینه طراحی دارد. اگر این کار به وسیله CMS انجام شود بی‌شک زمان و هزینه کمتری در پی خواهد داشت.

پشتیبانی مطمئن

از آنجا که سایتهای اختصاصی متناسب با نیاز مشتری و برای یک بار ساخته می‌شوند برای دیگران کاربردی ندارد. از این رو پشتیبانی آن را باید خود طراح سایت انجام دهد و اگر او از این کار امتناع کند کسب و کار شما لنگ خواهد ماند. از این رو شرکتهایی چون مهرارقام که از سیستم مدیریت محتوا یا CMS برای طراحی سایت استفاده می‌کنند مشتریان زیاد و ثابتی دارند.

امنیت بالامزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا

از آنجا که بسیاری از وبسایتها در قالب سیستم مدیریت محتوا راه‌اندازی می‌شوند طراحان این سیستم مدیریت همیشه در حال رفع ایراد، ارتقای قابلیت و افزایش امنیت آن هستند. همین امر شرکتها را بر آن می‌دارد تا برای امینت سیستم خود هزینه کرده و هک شدن آن را برای هکرها کاری دشوار باشد.

قابلیتهای زیاد

سیستم مدیریت محتوا با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان تولید می‌شود از این رو می‌توان قابلیتهای مختلف رایگانی را در آن گنجاند. در حالی سایتهای خاص از چنین امکانی برخوردار نبوده و نیاز به پرداخت هزینه برای به روز کردن قابلیتهای آن است. یعنی باید برای هر بخشی که نیاز دارید جداگانه هزینه‌ای برای برنامه‌نویسی پرداخت کنید.

راهنمایی و آموزش

مهرارقام و شرکتهای طراحی سایت پس از طراحی سایت و ارائه به مشتری جلساتی برای آموزش و راهنمایی به مدیران برگزار می‌کنند تا بدون وابستگی به پشتیبانی شرکت طراحی بتوانند وبسایت خود را مدیریت و محتوای آن را به روز رسانی کنند.

منعطف بودن

سیستمهای مدیریت محتوا از آنجا که به راحتی می‌توان در آن تغییرات ایجاد کرد یعنی چیزی به آن افزود یا از آن کم کرد نسبت به سایتهای خاص انعطاف‌پذیرتر است. برای ایجاد تغییرات در سایتهای خاص نیاز به برنامه‌نویسی و آموزش است.

خواندن 882 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا