لینک‌سازی

لینک‌سازی در واقع فرایند گرفتن لینکهای ورودی مختلف از وبسایتهای دیگر به وبسایت خودتان است. بسیاری از موتورهای جست‌وجو فرایند لینک‌سازی را هنگام جست‌وجو در نظر می‌گیرند که ارتباط و اهمیت محتوای در اینترنت را تشخیص دهند.

این امکان وجود دارد که اهمیت وبسایت در موتورهای بزرگ جست‌وجو از طریق گرفتن لینکهای مرتبط با محصولات و خدمات قابل ارائه‌تان رشد قابل توجهی پیدا کند.در حقیقت لینک‌سازی هسته اصلی بهینه‌سازی موتور جست‌وجو است. هدف نهایی خدمات لینک‌سازی گرفتن لینکهای مرتبط و باکیفیت از وبسایتهای معتبر است.

لینک‌سازی چه کمکی به وبسایت من می‌کند؟

وبسایت شما می‌تواند از طریق مهارتهای لینک‌سازی موقعیت بهتری در رتبه‌بندی نتایج جست‌وجو (SERP بالاتری) در موتورهای جست‌وجو به دست آورد؛ در نتیجه کاربران بیشتری هنگام جست‌وجو وبسایت شما را پیدا خواهند کرد.
هر چه کیفیت لینکهای تولید شده بیشتر باشد، تاثیرگذاری بهتری در SERP شما خواهد داشت. لینکهای ورودی می‌توانند مستقیم عملکرد کمپین سئوی شما را بهبود بخشند. در نهایت کمک به لینک‌سازی به طور مستقیم در تعداد مشتریان بالقوه‌ای که از طرحهای بازاریابی به دست خواهید آورد تاثیرگذار می‌گذارد.

بک لینک

شما چه کاری می‌توانید برای من انجام دهید؟

ما خدمات لینک‌سازی را با بهره‌گیری از متخصصان حرفه‌ای که به دنبال لینک‌های ورودی باکیفیت بسیار بالا هستند، ارائه می‌دهیم. این لینکها مستقیم به صفحات کلیدی در وبسایتتان هدایت خواهد شد که اهمیت وبسایت و صفحات کلیدی شما را در موتورهای جست‌وجو اعتبار می‌بخشد. ما نه تنها تشخیص می‌دهیم کدامیک از وبسایتها برای سئوی شما از ارزش بالاتری برخوردار است، بلکه می‌دانیم کدامیک از صفحات از لینکهای ورودی باید مورد هدف قرار گیرد و چه لینکهایی بیشترین ارتباط را با خدمات و سرویسهای شما دارد.

ویژگی‌های لینک‌سازی
لینک‌سازی دستی

لینک‌سازی حرفه‌ای همیشه بیش از خرید یک نرم‌افزار برای انجام این کار تاثیرگذار بوده است. متخصصان لینک‌سازی ما لینک‌های ورودی را از طریق فرایندهای لینک‌سازی دستی ایجاد و کیفیت لینکها را برای جلوگیری از استفاده لینکهای مخرب و کم‌کیفیت شناسایی می‌کنند. این اقدامات می‌تواند به طور مستقیم به کمپین سئوی شما مرتبط باشد.

لینکهای با کیفیت از وبسایتهای قانونیایجاد بک لینک

تیم لینک‌سازی ما بر تولید لینکهای با کیفیت مرتبط با سرویس و خدمات قابل ارائه شما متمرکز است. لینک‌هایی که با موضوع وبسایت شما ارتباطی نداشته باشد یا از سایتهای معتبر نباشد علاوه بر اینکه هیچ کمکی به ارتقا سایت شما نمی‌کند بلکه می‌تواند به موقعیت و جایگاه قرارگیری وبسایت شما در نتایج جست‌وجو نیز آسیب برساند. موتورهای بزرگ جست‌وجو وبسایتهای معتبر را درجایگاه بسیار با ارزشتری نسبت به وبسایتهایی که صرفا برای نمایش اسپم هستند قرار می‌دهد.


گزارشات

هدف گزارشهای ما مطلع کردن از آخرین اطلاعات و پیشرفتها در لینک‌سازیهایی که برای وبسایت شما انجام گرفته شده است. این گزارشات برای نمایش بهبود و نتایج پروژه و همچنین برای اثبات انجام این اقدامات ارائه می‌شوند. بسیاری از شرکتها گزارشهای دقیقی از کارهایی که انجام می‌دهند در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند و این باعث به وجود آمدن سوالات بسیاری در این خصوص است.

 

مدیریت اعتبار

ما بهترین خدمات مدیریت اعتبار را به مشتریان ارائه می‌کنیم. این خدمات به مشتریان به ایجاد اعتبار مقتدرانه از طریق حضور قوی مثبت کمک می‌کند. ما از طریق ORM)Object-Relational Mapping) نتایج منفی و مضر در برابر کلید واژه‌های متفاوت را در موتورهای جست‌وجو از بین می‌بریم.

خواندن 779 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا