ده ابزار رایگان بازاریابی که هر کارآفرینی باید بشناسد

 1. استفاده از ابزار Due

از Due استفاده کنید تا بتوان زمان صرف شده روی پروژه های بازاریابی برای بودجه بندی،فاکتور نویسی و پرداخت ها را دنبال کنید.

due
Due یک ابزار رایگان برای بازاریابی است که در واقع یک اپ ردیابی زمان است که به منظور درک اینکه چقدر زمان صرف هر پروژه بازاریابی شده، کاربرددارد.این برنامه به شما کمک می کند تا بتوانید بودجه زمانی تان رابه طور مناسبی سازمان دهی کنید و بهره وری تان را افزایش دهید.
ابزارهای ردیابی زمانی، نه تنها به شما کمک می کنند که زمان صدور صورت حساب را محاسبه کنید،بلکه هم چنین به شما پلتفرمي برای پرداخت و صورت حساب صادر می کند.


2. برای مدیریت شبکه های اجتماعی از بافرها استفاده کنید.


bufferبافر یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی است که به شما با تسهیل پست گذاری در شبکه های اجتماعی کمک می کند.
همه می دانیم که شبکه های اجتماعی برای فعالیت های بازاریابی تان تا چه حدی می توانند مفید باشند و در این راستا استفاده از بافر می تواند از طریق زیادکردنفالوورها، برند سازی ودرگیر کردن مخاطبینتان به شما کمک شایانی کند.
از جمله مزایای بافر، توانایی آن در دسترسی دادن به حساب های کاربری تان در شبکه های اجتماعی مختلف، از طریق یک داشبورد واحد، پست های زمان بندی شده،ایجاد کمپین، تحلیل و بررسی میزان موفقیت پست های ارسالی است.
نسخه رایگان بافر برای کسب و کارهای نوپا بسیار مفید است، اما به منظور بهره مندی از کلیه مزایا و ویژگی های آن، نسخه کامل توصیه می شود.


3. از Hootsuite برای مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده کنید

hootsuite
اگر چه بافر ابزار فوق العاده ای برای پست های زمان بندی شده است، اما Hootsuite ابزار فوق العاده ای برای مدیریت شبکه های اجتماعی است. نسخه رایگان آنبه شما اجازه می دهد تا سه پروفایل شبکه اجتماعی را به هم مرتبط کنید که نقطه خوبی برای آغاز کار است. مزیت Hootsuite توانایی آن در امکان پاسخ سریع وپست همزمان و به آسانی در همه شبکه های اجتماعی تان با استفاده از داشبوردی کاربر پسند است.


4. با برنامه رایگان لوگوساز spaces’ یک لوگو بسازید


برندینگ یکی از بحرانی ترین گام هایی است که باید در پروسه بازاریابی کسب و کارتان، انجام دهید و لوگو مهمترین مبحث برندینگ است. خوشبختانه به لطف ابزارهایی مثل Spaces ‘free logo maker نیازی به صرف منابعتان برای استخدام طراح برای طراحی لوگویتان ندارید.

spaces


5. برای طراحی های آسان از Canva استفاده کنید!


canvaاین روزها، محتوای بصری به طور فزاینده ای محبوبیت یافته است. از اینفوگرافیک و طراحی های ساده گرفته تا پروپوزال های فروش با طراحی های تخصصی،محتوای بصری راه فوق العاده ای برای کسب و کارهای تازه است تا چهره حرفه ای خود را بسازند و اعتبار به دست آورند.
ابزارهای طراحی مختلفی در بازار موجودند، اما یکی از کاربر پسندترین هایشان که کارکردن با آن آسان و جذاب باشد، Canva است. طراحی، فونت ها،تمپلیت ها وتصاویر رایگان آن به شما دریاچه ای از طراحی هایی را می دهد که شما با آسانی با کشیدن و رها کردن (drag and drop) می توانید بدان برسید. از آگهی ها گرفتهتا تصاویر شبکه های اجتماعی و اینفوگرافیک ها همه و همه را می توانید با Canva بسازید.


6. برای سازماندهی از Evernote استفاده کنید!

Evernote
هنگامی که صحبت از بازاریابی کسب و کارتان می شود، سازماندهی ضرورت می یابد. ایده ها ممکن است در هر لحظه از شبانه روز به شما هجوم آورند، اگر نتوانیدآنها را به خوبی سازماندهی کرده و یا اولويت بندی کنید، ممکن است فرصت های بسیاری را از دست داده و حتی سرمایه تان را هدر دهید.
Evernote به شما کمک می کند تا ایده ها،روش ها و الهاماتتان را نگه داری کنید، در حالیکه همه در یک مکان به سهولت قابل دسترسی، گردآوری شده اند. شما میتوانید آن را روی موبایل و تبلتتان ذخیره کنید و به آسانی به تمامی اطلاعات، ایده ها و موارد مورد نیازتان دست یابید.


7. از Survey Monkey برای ایمن کردن بازخورد از مشتریانتان استفاده کنید!


Survey Monkey یکی از محبوب ترین ابزارهای برای نظرسنجی های آنلاین است. نظرسنجی ها راه خوبی برای جمع آوری اطلاعات از مشتریانتان هستند،مشتریان را درگیر می کنند و حقایق ملموسی را برایتان آشکار می کنند. نرم افزار Survey Monkey به طرز خارق العاده ای است و تنها چند دقیقه صرف می شودتا شما بتوانید نظرسنجی کسب و کارتان را بسازید و به راه بیندازید. به علاوه می توانید نتایج را نیز در پشت صحنه ببینید و تحلیل کنید.

survey-monkey


8. برای بازاریابی ایمیلي تان از Mailchimp استفاده کنید.


mailchimpبازاریابی ایمیلی، امری ضروری برای موفقیت کسب و کارهاست. درحالیکه برندسازی در پلتفرمي مثل یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام و توییتر مهم است، محدود بهمحدودیت های آن کانال ها می شوید. مشخصاً برای شما دشوار خواهد بود که مشتریانتان را منتقل کنید و کنترلشان برایتان دشوار خواهد بود.
ایمیل؛ تعاملات صمیمانه تری میان برند و مشتری از طریق ارائه ابزارها و امکانات کنترل موثرتر و بهتر ارائه می دهد.

9. از Sniply استفاده کنید

sniply
وقتی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، باید هم چنین محتواهایی را از دیگر حرفه ای های صنعتتان به اشتراک بگذارید.
به اشتراک گذاری محتواهای اثرگذار دیگران به شما کمک می کند تا اعتماد بیشتری میان خود و مخاطبینتان بسازید، محتواهایی تهیه کنید و هم چنین گزارش هاییمرتبط با صنعتتان داشته باشید.
Sniply یک ابزار قدرتمند است که به شما امکان می دهد یک call-to-action در هر قسمتی از محتوایی که به اشتراک می گذارید، داشته باشید.

 


10. از Scarper استفاده کنید تا محتوا را از صفحات وب استخراج کنید!


Scarper به شما امکان می دهد تا به آسانی محتواهای مطلوبتان را از صفحات وب استخراج کرده و به شیت های اکسل منتقل کنید. این راهکار فوق العاده ای برای استخراج اطلاعات رقبا و اطلاعات تماس دیگران است.وقتی این كار را انجام دهید، به آسانی می توانید لیست های اطلاعات ایمیلی، عناوین محتواها و دیگر داده هاییکه می توانند روی تصمیم گیرتان موثر باشد، بسازید.

 

خواندن 1298 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا