تفاوت دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی انلاین چیست؟

در مقاله چرا دیجیتال مارکتینگ اهمیت دارد به تعریف دقیقی از دیجیتال مارکتینگ و بیان اهمیت استفاده از آن برای کسب و کارها پرداختیم و بیان کردیم که یکی از اهداف مهم بکارگیری دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها ایجاد برند در دنیای دیجیتال است.

مفهوم برند دیجیتال، یک تکنیک مدیریتی در ایجاد برند است که از ترکیب نام تجاری اینترنتی و همچنین بازاریابی دیجیتالی برای گسترش فناوری های دیجیتالی مانند ارتباطات آنلاین، برنامه های نصب شده بر روی دستگاه ها و یا محتوای رسانه ای استفاده می کند.دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ از تمام کانال های موجود در رسانه های دیجیتال برای دریافت اطلاعات به مشتریان استفاده می کند و تنها به اینترنت و فضای مجازی محدود نمی باشد. نمونه هایی از کانال های رسانه ای در بازاریابی دیجیتال شامل وب سایت، پی پی سی یا پرداخت به ازای هر کلیک، بازایابی از طریق پیامک، پادکست های صوتی، سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو ) و برنامه های تلفن همراه می باشد. برخی از کانال های دیجیتال مارکتینگ مانند اپلکیشن های موبایل می توانند بدون نیاز به اتصال همیشگی به اینترنت به کار خود ادامه دهند که چنین کانال هایی در حیطه بازاریابی اینترنتی به شمار می روند. بازاریابی اینترنتی که زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال می باشد به بازاریابی با استفاده از کانالها یا رسانه هایی گفته می شود که به صورت همیشگی به اینترنت اتصال دارند.

بازاریابی یا مارکتینگ در نگاه کلان، مطالعه، تحقیق و مدیریت ارتباطات تعاملی است. هدف نهایی از بازاریابی ایجاد، نگهداری و کسب رضایت مشتریان است. به بیان دیگر بازاریابی فرایند جلب رضایت مشتریان وفادار و مشتریان جدید برای محصولات یا خدماتی است که شرکت ارائه می کند. در این تعریف بازاریابی یک فرایند است که شامل تحقیق، تبلیغ، فروش و توزیع محصولات یا خدمات کسب و کار شماست.

 شرکت مهر ارقام ارائه دهنده خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ می باشد و تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا در کسب وکار شما مشتریان عزیز ارزش ایجاد کند.

خواندن 3458 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا