طراحی سایت

 طراحی سایت توسط تیم قدرتمند مهرارقام رایانه

 

اینترنت دنیای امروز را تبدیل به محیطی کوچک کرده که هر نوع فعالیتی در آن امکان‌پذیر است. یکی از فعالیتهایی که در حوزه کسب و کارها اتفاق افتاده استفاده از محیط وب برای معرفی نوع کالا یا خدمات تولیدی است. بسته ارائه شده در زیر مناسب برای افراد، شرکتها یا سازمانهایی است که کالا یا خدماتی ارائه می‌کنند و در پی آن هستند که کالا و خدمات تولیدی خود را در دنیای مجازی و در بستر وب به مشتریان یا مخاطبان خود معرفی کنند. مهرارقام با ارائه این بسته می‌تواند به شما به عنوان تولید کننده یا عرضه کننده خدمات کمک کند تا محصولتان با هزینه‌ای کمتر و معقول تر از پیش به مخاطبانش معرفی شود.

طراحی سایت

همان طور که مشاهده می‌کنید در زیر سه پنل ساده، استاندارد و پیشرفته برای انواع کسب و کارهای کوچک، متوسط و پیشرفته طراحی شده است. این پنلها بر اساس امکاناتی که می‌توانند ارائه کنند طراحی و قیمت گذاری شده است. حال شما با توجه به نوع کسب و کار و خدماتی که ارائه می‌کنید می‌توانید پنل مورد نظر را برای شناساندن کسب و کار خود به مخاطبانتان انتخاب کنید. این کار به شما کمک می‌کند مشتریان بیشتری پیدا کرده و در گوگل که یک موتور جست‌وجوی پراستفاده از سوی کاربران است هم شناخته شوید.
نگران نباشید. می توانید با مهرارقام در ارتباط باشید. با ما تماس بگیرید کارشناسان ما می‌توانند راهنمایان خوبی در این زمینه باشند.

 

 

 

 

خواندن 1592 دفعه
برچسب‌ها
محتوای بیشتر در این بخش: تبلیغات در گوگل »

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا