×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 684
راه اندازى كسب و كار اينترنتى(5)

وبسايت و توليد محتوا

تولید محتوا در سایت در دنياى فناورانه امروزى، مردم براى دستيابى به اطلاعات علمى، فرهنگى، اجتماعى، تاريخى، مذهبى، گردشگرى و تجارى به فضاى مجازى مراجعه و بيشترين زمان روزانه خود را در اينترنت سپرى مى كنند از اينرو طراحى و پياده سازى وبسايت با گرافيك زيبا، فونت هاى مناسب، كاربرى ساده با محتواى تخصصى و با ارزش از ملزومات يك كسب و كار محسوب مى شود.
يك وبسايت با انتشار محتواى تخصصى در قالبهاى گوناگون ويدئو، متن، صدا، انيميشن و تصوير كه براى مخاطب ارزشمند و مفيد باشد مى تواند بعنوان يك سايت مرجع در فضاى مجازى مطرح و توسط موتورهاى جستجو شناسائى و رتبه بندى شود. اين امر در نهايت باعث ميشود ترافيكى از بازديدكننده براى وبسايت ايجاد و در صورتيكه مسير دسترسى نيز ساده باشد يك ارتباط مادام العمر با مخاطب بوجود آيد. سرمايه اصلى و با ارزش يك كسب و كار مخاطب آنست بهمين دليل سعى كنيد با ايجاد ارتباط دو سويه از نظرات و پيشنهادات كاربران مطلع و براساس آن اطلاعات وبسايت تان را بصورت منظم به روز رسانى نمايد.
انتشار محتوا و اطلاعات وبسايت در شبكه هاى اجتماعى يا از طريق ارسال ايميل باعث هدايت مخاطب به سوى سايت تان خواهد شد كه اين امر فرصتى براى معرفى محصولات و خدماتتان از يكسو و تبديل يك مخاطب به مشترى از سوى ديگر مى شود.

خواندن 722 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا