سئو در تولید محتوا

سئو در تولید محتوا


پس از طراحی یک سایت با رعایت استاندارهای سئو و الگوریتم های گوگل برای دیده شدن با کلمات کلیدی در نتایج گوگل و رتبه های بالا نیاز به تولید محتوای بهینه شده دارید،

تولید محتوای کارپسند و جذاب امری ضروری در بالا آمدن رتبه سایت شما در نتایج گوگل محسوب میشود تا جایی که گوگل اذعان داشته که بدون تولید محتوا در کلمات کلیدی خود نمیتوانید رتبه مناسبی در گوگل داشته باشید.

اصل سئو در تولید محتوا یه امر جداناشدنی از سئو یک سایت محسوب میشود که باید مدیران سایت به آن اهمیت ویژه ای دهند. سئو در تولید محتوا میتواند توسط تولید کنندگان محتوا رعایت شود بدین صورت که با در نظر داشتن کلمه کلیدی مناسبی که قصد دارند با آن در نتایج بالای گوگل دیده شوند تمامی موارد سئو تولید محتوا به آنها آموزش داده شود تا پس از تحویل محتوا با مشکل بازنویسی مجدد توسط تیم سئو مواجهه نشوند. ما در ادامه به سئو در تولید محتوا می پردازیم.
نکته: توجه داشته باشید که به هیچ وجه از مطالب کپی استفاده نکنید و یا حتی با تغییری جزئی در مطالب باز هم گوگل متوجه اصل نبودن مطلب شما شده و میتواند خسارت جبران ناپذیری در رتبه سایت شما داشته باشد.


استفاده از کلمه کلیدی در Title

 استفاده از کلمه کلیدی در عنوان صفحه یکی از موارد مهم در کسب رتبه در نتایج گوگل محسوب میشود.

 

سئو در تولید محتوا

 

شروع عنوان با کلمه کلیدی


بر اساس اطلاعاتی که در سایت MOZ.COM به انتشار می رسد مشخص شده است که اگر عنوان شما با کلمه کلیدی شروع شود امتیاز بیشتری را کسب می کنید.سئو در تولید محتوا
وجود کلمه کلیدی در متادسکریپشن
به کار بردن کلمه کلیدی در توضیحات متا Meta description تاثیر زیادی در کسب رتیه برای شما ندارد اما میتواند بین شما و رقبایتان وجه تمایزی ایجاد تا کاربر بر روی سایت شما کلیک کند.


به کاربردن کلمه کلیدی در تگH1

 

توصیه میکنم که کلمه کلید را در ابتدای تگ H1 به کار ببرید چون این تگ به عنوان Title دوم صفحات وب شناخته میشود.



تراکم کلمه کلیدی در متن


در استفاده از کلمات کلیدی در متن به هیچ وجه افراط نکنید و تعادل را رعایت کنید.



طول متن:


محتواهایی که طول و تعداد کاراکتر بیشتری دارند از اعتبار و رتبه بهتری برخوردا هستند، پیشنهاد میشود که مطالب جامع و بلندی را تهیه نمایید.



بهینه سازی تصاویر


استفاده از تصاویر با کیفیت و مرتبط با موضوع و کلمات کلیدی شما میتواند نقش موثری را هم در بالا رفتن امتیاز مطلب شما داشته باشد و هم در نتایج سرچ تصاویر گوگل سایت شما دیده میشود.حتما از کلمه کلیدی در تگ Alt و Title در تصاویر خودتان استفاده کنید.




به کاربردن کلمه کلیدی در تگ H2

 


این مورد از عناصر تکمیلی سئو در محتوا است که میتواند کمک شایانی را در بهبود رتبه شما داشته باشد.



سئو در تولید محتوا

خواندن 860 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: قفل کردن دامنه روی www »

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا