طراحی سایت اتاق البرز به شرکت مهرارقام سپرده شد

شرکت مهرارقام رایانه نیمه اردیبهشت‌ماه قرارداد پروژه طراحی و بازسازی سایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز را بست.

طراحی سایت اتاق البرزیکی از عمده کارهای شرکت مهرارقام استفاده از نیرو مجرب و انجام پروژه‌های طراحی سایت برای اشخاص و شرکتهاست. این شرکت از سال 1377 تا کنون با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران همکاری مستمر داشته است. طراحی، پياده‌سازی و پشتيبانی‌ کامل بانک اطلاعاتی، نرم‌افزار سيستم عضويت با امکان گزارش‌گيری و جست‌وجوی جامع و کامل، سيستم مکانيزه گواهی مبدا و طراحی و پياده‌سازی چند رسانه‌ای اطلاعات اعضای اتاق از نمونه کارهایی است که مهرارقام در این سالها برای اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران انجام داده است.
پیشتر نیز مهرارقام وبسایت و پرتال اتاق بازرگانی شیراز طی قراردادی طراحی و پیاده‌سازی کرده بود و پس از آن اتاق البرز نیز برای طراحی مجدد سایت خود به این شرکت مراجعه کرد. با توجه به درخواست این اتاق طرح ابتدایی سایت که شبیه به سایت اصلی اتاق بازرگانی ایران است هفته نخست خرداد ماه مورد تایید قرار گرفته و کار روی آن آغاز شده است.
همچنین گفتنی است شرکت مهرارقام رایانه برای همکاری، طراحی، بازسازی و پیاده‌سازی سایت با دیگر اتاقهای بازرگانی نیز اعلام آمادگی می‌کند.

خواندن 559 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا