چاپ کردن این صفحه
پرینت 3بعدی؛ واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR)

توقع میرود که ارزش بازار AR و VRدر خاورمیانه و افریقای شمالی 181 میلیون دلار در 2016 به 6 میلیون دلار در 2020 برسد و این تکنولوژی های متحول کننده به طور گسترده ای در صنایع کلیدی استفاده خواهند شد.

امارات متحده عربی بعنوان مرکزی بین المللی برای پرینت سه بعدی در 2030 در نظر گرفته شده است

 

در سال 2016 دولت دبی استراتژی پرینت 3 بعدی خودش را اینجور اعلام کرد که 25% از کل ساختمان ها در سال 2030 پرینت 3بعدی خواهند داشت. مرکز سلامت دولت هدفمند است که تکنولوژی پروتز 3 بعدی قابل ردیابی سریع را قبل از 2021 داشته باشد. وزارت آموزش و پرورش دبی هم اکنون از VR در کلاس هایش استفاده میکند تا یادگیری مدارسش را بالا ببرد؛ هم چنین گروه پذیرایی جومیراه تجربه ای کاملا 360 درجه را به متقاضیان اقامتشیان قبل از اینکه مهمانان برسند، نشان میدهد.

در عربستان صعودی در برنامه تبدیل ملی 2030 بطور فعالانه ای در جهت تکنولوژی های نوآورانه جهت توانمندسازی این نوآوری ها به کار گرفته شده است.

از آنجاییکه AR و VR و پرینت 3بعدی در منطقه بازار خودشان را توسعه داده اند؛ مسابقه ای رقابتی بین تامین کنندگان راه افتاده است تا پیشروی بازار در زمینه کاری خود باشند.

چه کسانی جهت خرید AR و VR وپرینت 3بعدی میایند؟

بازدیدکنندگانی که از 87 کشور به منبع AR و VR و پرینت 3بعدی آمده اند

28478 بازدیدکننده ای که خریدار تکنولوژی اند و به قصد دستیابی به منبع AR و VR و پرینت 3بعدی آمده اند
20219 نفری که بودجه ای بیش از 100000 دلار دارند
7885 نفری که فعلانه در هفته تکنولوژی جیتکس خرج میکنند.
شرکت هایی که در این زمینه به هفته تکنولوژی جیتکس میپیوندند شامل:

ADNOC, Canadian Specialist Hospital, Colgate – Palmolive, DAMAC Properties Company, EMAAR, MAFRAQ Hospital, MASDAR City, The One & Only Resorts & Hotels, Roda Hotels & Resorts, Saudi Aramco, Sheikh Hamdan Bin Rashid Al Maktoum Award For Medical Sciences, Julian Kuwait – Smart Home Automation

و بسیاری دیگر هستند.

خواندن 487 دفعه
برچسب‌ها