چاپ کردن این صفحه
مهرارقام طراح سایت فدارسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات

شرکت مهرارقام رایانه طراحی و پیاده‌سازی مجدد سایت فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را در 25 روز به پایان رساند.

در سایت جدید طراحی شده فدراسیون دسته‌بندیهایی چون اخبار، اطلاعیه و رویدادها، قوانین و مقررات، گزارشات، گالری تصاویر و... گنجانده شده است. در کنار این دسته‌بندیها بخشی به نام سایت پیشین نیز قرار داده شده تا کاربران به راحتی امکان دسترسی به مطالب پیشین این سایت را داشته باشند. شرکت مهرارقام سایت جدید فدراسیون را به گونه‌ای طراحی کرده است که هر کدام از دسته‌های بلاگ و رسانه خود به صورت یک سایت مجزا باز شود.

سایت رسانه فدراسیون شامل سه دسته ویدئو، پادکست و موشن گرافیک می‌شود که قابلیت بارگذاری فیلم و صدا دارد. همچنین در دو بخش تازه‌های اینستاگرامی و تلگرامی سایت نیز این امکان وجود دارد مطالب مهم و به روز این شبکه‌های اجتماعی در آن بارگذاری شود. نکته مهم در طراحی این بخش سایت امکان بارگذاری مطالب ویدئویی از آپارات این سایت است تا حجم کمتری از هاست اشغال شود.

در طراحی بلاگ سایت فدراسیون که از تمام امکانات یک وبسایت کامل برخوردار است پنج دسته فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، صادرات، اقتصاد و فروش قرار داده شده است. تازه‌های علم و فناوری، اخبار و مروری بر فناوری از دیگر بخشهای آن است.

شرکت مهرارقام سالهاست در طراحی، پیاده‌سازی و پردازش سیستمهای نرم‌افزاری ابزاری برای موفقیت بیشتر بنگاههای صنعتی و خدماتی در اجرای نظامهای اداری و اطلاعاتی رایانه‌ای بوده است. این شرکت با در اختیار گرفتن توانمندیها و خلاقیتهای گروه متخصص نرم‌افزاری در زمینه‌های نرم‌افزارهای کاربردی و اداری، بانکهای اطلاعاتی، طراحی صفحات وب، طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای خدمات خود را در اختیار شرکتها و سازمانهای مختلف چون اتاقهای بازرگانی قرار می‌دهد.

شرکت مهرارقام تلاش کرده با در نظر گرفتن روند رو به رشد اطلاعات و تغییرات نیازمندیهای کاربران، نرم‌افزارهایی مطابق با شرایط هر سیستم و با قابلیت انطباق با شرایط جدید طراحی و در اختیار نظامهای مدیریتی قرار دهد. از این رو سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی برای استفاده از این امکانات، داشتن همکاری متقابل با شرکت مهرارقام و دیدن پکیجهای طراحی سایت، نمونه قالبها و نمونه طراحیهای انجام شده می‌توانند به سایت این شرکت www.mehrargham.com مراجعه کنند.

شرکت مهرارقام طراح سایت فدارسیون

خواندن 1181 دفعه