طراحی سایت اتاق بازرگانی سمنان

طراحی سایت اتاق بازرگانی سمنان


شرکت مهرارقام که طی دو دهه اخیر همکاری چشم گیری را با اتاق بازرگانی شهرستان ها داشته است امروز توانسته است در قالب طراحی سایت خدماتی دیگر را به اتاق بازرگانی شهرستان ها ارائه کند.

طراحی سایت اتاق بازرگانی سمنان یکی از پروژه های دیگری است که شرکت مهرارقام در راستای همکاری با اتاق بازرگانی سمنان به انجام رساند. این پروژه که برای اتاق بازرگانی سمنان انجام شد در چند فاز به انجام رسید. در فاز اول شرکت مهرارقام پیشنهادات و طرح های خود را به اتاق بازرگانی سمنان ارائه نمود و پس از بررسی و جلساتی که با مدیران اتاق بازرگانی سمنان انجام شد پروژه به مرحله قرار داد رسید و پس از عقد قرارداد کار طراحی گرافیکی و پوسته اصلی سایت آغاز شد، پس ارائه چندین طرح گرافیکی به اتاق بازرگانی سمنان پس از سه روز طرح اولیه سایت انتخاب گردید و پروژه وارد فاز بعدی خود یعنی برنامه نویسی سایت شد، که با همکاری بین اعضای تیم قدرتمند مهرارقام این فاز هم به سرانجام رسید، پس از آپلود سایت که پروژه وارد فاز دیگری میشود که شرکت مهراقام همیشه بر این فاز تاکید بسیار داشته است پشتیبانی سایت می باشد که همواره در کنار مشتری بوده تا بتواند به اهداف خود در فضای دیجیتال و بستر اینترنت برسد.

طراحی سایت اتاق بازرگانی سمنان


امکانات دیگر سایت اتاق بازرگانی سمنان


پس از اتمام کار برنامه نویسی سایت اصلی شرکت مهرارقام دوسایت دیگر نیز برای اتاق بازرگانی سمنان طراحی خواهد نمود که یکی از آنها با عنوان بلاگ اتاق بازرگانی سمنان و سایت دیگر با موضوع شورای گفت و گوی اتاق بازرگانی سمنان بر روی دامنه اصلی سایت اتاق بازرگانی قرار خواهد گرفت.

طراحی سایت اتاق بازرگانی سمنان


خدمات دیگر ارائه شده به سایت اتاق بازرگانی سمنان


در فاز آخر این پروژه که توسط تیم مهرارقام به انجام میرسد سئو سایت اتاق بازرگانی سمنان است که بر اصل سئو درونی و سئو بیرونی سایت نهادینه شده است. پروژه دیجیتال مارکتینگ بر روی سایت و شبکه های اجتماعی اتاق بازرگانی سمنان انجام خواهد شد و در آخر پس از بررسی سایتها توسط مدیران اتاق بازرگانی سمنان پروژه اپلیکیشن اندروید و IOS آن آغاز خواهد شد.
همچنین گفتنی است شرکت مهرارقام رایانه برای همکاری، طراحی، بازسازی و پیاده‌سازی سایت با دیگر اتاقهای بازرگانی نیز اعلام آمادگی می‌کند و پروژه بعدی و در دست ما اتاق بازرگانی البرز است.

 

خواندن 873 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا