آموزش ارسال خودکار پست به تلگرام

آموزش ارسال خودکار پست به تلگرام

 

یکی از دغدغه هایی که امروزه مدیران کانال تلگرام با آن دست و پنجه نرم میکنند مشکل ارسال خودکار پست به تلگرام در ساعت های مختلفی از روز است که شاید نتوانند در آن زمان یا روز اقدام به ارسال پست به کانال تلگرام خود کنند.

اما گاها ربات هایی به آن ها بابت ارسال خودکار پست به تلگرام معرفی میشود که یا به درستی کار نمیکنند یا باید بابت ارسال خودکار پست به تلگرام مبلغی را پرداخت نمایند.
امروز سایتی را به شما معرفی میکنم که دیگر این دغدغه را برای مدیران کانال های تلگرام و هچنین دیگر شبکه های اجتماعی بر طرف میکند.


معرفی سایت ارسال خودکار پست به تلگرام


برای شروع ابتدا کافی است که وارد آدرس https://kuku.io شوید و از بر روی گزینه Sign Up در سمت راست سایت کلیک کنید. پیشنهاد میکنم که از طریق اکانت گوگل خود ثبت نام را انجام دهید .

 

ارسال خودکار پست به تلگرام

 

پس از ثبت نام و باز شدن صفحه کاربری شما در این سایت لیستی از شبکه های اجتماعی را می بینید که می توانید صفحه مدیریت آن را به این سایت بسپارید تا با توجه به زمانبندی که شما در آن تعریف میکنید پست های شما را به صورت خودکار در شبکه های اجتماعی منتشر کند، اما چون هدف من در این آموزش ارسال خودکار پست به تلگرام است به موضوع شبکه اجتماعی تلگرام می پردازیم.

 

ارسال خودکار پست به تلگرام

پس از کلیک بر روی تلگرام و وارد شدن به صفحه در بالای صفحه توضیحات و آموزشی را برای راه اندازی کانال تلگرام و ایجاد ربات به صورتی تصویری قرار داده است و در پایین دو کادر وجود دارد که توکن ربات مدیر تلگرام شما و نام کانال را از شما دریافت میکند. در ادامه همین آموزش من هم نحوه ایجاد ربات مدیر تلگرام را به شما آموزش میدهم که به وسیله آن میتوانید ارسال خودکار پست به تلگرام را داشته باشید.


ایجاد ربات ارسال خودکار پست به تلگرام


تلگرام خود را باز کنید و در قسمت سرچ ربات @BotFather را فراخوانی کنید وارد صفحه این ربات شوید و گزینه استارت را کلیک کنید. در پیغامی که برای شما ارسال میشود newbot را انتخاب کنید.

 

ارسال خودکار پست به تلگرام

 

 یک نام برای ربات خود انتخاب کنید و ارسال نمایید و در مرحله بعد نام کاربری انتخاب کنید توجه داشته باشید که در انتهای آن _bot را قرار دهید خب بعد از ارسال نام و نام کاربری برای شما اطلاعاتی ارسال میشود که در پایین همه آنها یک توکن قرار دارد . ربات شما با نام کاربری مورد نظر ایجاد شده است به کانال خودتون برید و از قسمت تنظیمات کانال بر روی Administrator کلیک کنید و رباتی که ایجاد کردید را به عنوان مدیر کانال خود قرار بدهید .

ارسال خودکار پست به تلگرام


به صفحه سایت بازمیگردیم و در قسمت پایین صفحه در کادر Your token ID توکن ربات را وارد نمایید و در کادر پایین آن آدرس و نام کانال خود را وارد کنید و در آخر بر روی دکمه Connect کلیک کنید.

ارسال خودکار پست به تلگرام


پس از تایید اطلاعات شما و وصل شدن به کانال مورد نظر صفحه ای همانند تصویر زیر برای شما باز میشود که ابزارهای لازم را برای ارسال خودکار پست به تلگرام در اختیار شما قرار میدهد.

ارسال خودکار پست به تلگرام

 

نکته قابل توجه اینجا می باشد که شما قادر به ارسال 3000 پست رایگان هستید و پس از اتمام این مقدار و تاریخ مشخص شده برای ارسال باید مبلغی را بابت ارسال خودکار پست به تلگرام پرداخت نمایید.

خواندن 10447 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا