واقعيت افزوده  

واقعيت افزوده (Augmented Reality) يك نماى فيزيكى زنده است كه حاصل اضافه شدن عناصرى پيرامون دنياى واقعى مى باشد. اين عناصر براساس توليدات كامپيوترى و از طريق دريافت و پردازش اطلاعات توسط واسط كاربرى ديجيتال ايجاد مى شود.

تبليغات

در دنیای امروزی که تعداد کاربران اينترنت و شبکه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است، روش های انجام امور روزمره به شدت تغییر یافته و در واقع به نوعی همه کارها بر مبنای اینترنت و دیگر تکنولوژی های نوین صورت می‌گیرد، كسب و كارها از اين امر مستثنى نبوده و تحت تاثير دنياى فناورانه تغييرات زيادى يافته اند. درمحیط رقابتی كسب و كارها، خلاقيت در دنياى فناورى امتیازي است که می‌تواند به موفقیت و توسعه کسب و کار منجر شود. از اينرو واقعيت افزوده كه لايه ديجيتالى توليد محتواست ابزارى مناسب براى نوآورى در تبليغ، اطلاع رسانى، آموزش و سرگرمى محسوب مى شود.

تبلیغ عنصر مهمی برای معرفی محصول يا خدمت به شمار می‌رود و با تاثیر از پیشرفت تکنولوژی تغيير و تحول بسیاری پیدا کرده است. اما این تغییرات ماهیت اصلی تبلیغ که معرفی امكانات و پتانسيل هاى يك محصول يا خدمت است را هرگز تغییر نداده و همچنان در مسیر اصلی خود در حال حرکت است.

شناساندن کالا و خدمات در رسانه‌هاى مكتوب، ديدارى و شنيدارى، حضور در نمایشگاه ها و انجام ملاقات های تجاری، ابزارهای مختلفی برای تبلیغات است. روزگاری نشریات مكتوب، رادیو و تلویزیون به عنوان ابزار مهم تبليغات محسوب مى‌شدند ولى واقعيت افزوده با در اختيار گرفتن متن، صدا، تصوير و فيلم از طريق تلفن همراه، اطلاعات كاربرى محصول را در اختيار مخاطب قرار داده و روش نوينى را براى تبلیغ به وجود آورده و به طور مستقیم فروش محصولات را در دنیای امروزی متحول ساخته است. اینک واقعيت افزوده براى انتقال اطلاعات در اشکال گوناگون با هزينه‌اى مناسب، جذاب و مطابق با سليقه مشترى در گستره‌اى وسيعتر مورد استفاده قرار مى‌گيرد. از مزاياى اين فناورى مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • افزايش ضريب نفوذ و جذابيت
  • افزايش تعامل با مخاطب
  • بهينه سازى روش هاى تبليغاتى
  • هدفمندى رويه هاى تبليغاتى
  • كاهش هزينه هاى تبليغاتى
  • امکان افزودن عكس، فيلم، صدا و انيميشن دو بعدى يا فايل سه بعدى به كارت ويزيت، لوگوى شركت يا موسسه، بسته بندى محصولات، كاتالوگ هاى چاپى و سايرابزارهاى تبليغاتى مانند كلاه، تى شرت، ماوس پد، ماگ و ليوان، كارت تبريك و بيلبوردهاى تبليغاتى

اين ابزار مى‌تواند در صنايع و بخش هاى مختلفى مانند صنعت خودرو و قطعه سازى، صنعت غذا، صنعت بسته بندى، پزشكى و داروئى، بهداشتى و آرايشى، طراحى و دكوراسيون ادارى و منزل، آموزش، گردشگرى، نشريات مكتوب و امور بانكى بسيار مفيد و موثر واقع شود.

شرکت مهرارقام رایانه چه کاری می‌تواند در این زمینه برای شما انجام دهد؟

شرکت مهرارقام رایانه از پیشگامان صنعت ICT در ایران است که خدمات متنوعی از طراحی وبسایت و بازاریابی دیجیتال گرفته تا تولید نرم‌افزار عرضه می‌کند. در سال های اخیر این شرکت توانسته به کسب و کارهای مختلف کمک های شایانی برای توسعه و موفقیتشان بکند. از جمله این اقدامات نوین کاربردی می‌توان به دوره‌های آموزش فنی ـ تخصصی و کسب و کاری و همچنین واقعیت افزوده اشاره کرد.

ما به شما پکیج های مختلفی را به منظور بهره‌برداری از تکنولوژی جدید و جذاب واقعیت افزوده در طراحی سایت، رسانه‌های اجتماعی، کارت تجاری، بروشور و... ارائه می دهیم.

خواندن 2698 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا