تبدیل ایده به کسب و کار موفق چگونه انجام می‌شود

براى آغاز يك كسب و كار موفق در ابتدا نياز به ايده‌اى مناسب است كه در مورد آن مطالعه و تحقيق بسيار زيادى صورت گرفته باشد. اين مطالعه و تحقيق كه براى جلوگيرى از شكستهاى آينده بسيار حائز اهميت است، تمامی جوانب كار را شناسائى، مزايا و معايب آنرا كاملا مشخص مى‌کند. در ادامه مطلب همراه مهرارقام باشید.

به ياد داشته باشيد يك كارآفرين علاوه بر ايده مناسب و خلاقانه بايد ويژگيهاى زير را نيز داشته باشد تا بتواند كسب و كار موفقى را راه‌اندازى كند.تبدیل ایده به کسب و کار موفق چگونه انجام می‌شود

کارآفرین در گام نخست باید سحرخيز، اهل مطالعه و تحقيق، هدف‌دار، خلاق و ايده‌پرداز، برنامه‌ريز، ريسك‌پذير، تغييرپذير، صبور، قوى و قاطع، انتقادپذير، روابط عمومى قوى، روحيه قوى در كار تيمى و داراى اعتماد به نفس بالا باشد. گام بعدى آشنائى با قوانين و مقرارت مرتبط با تجارت، بازرگانى، بانكى، حسابدارى، مالياتى، ماليات بر ارزش افزوده، بيمه و كار است. اين آشنائى باعث مي‌شود در مسير موفقیت و مديريت كسب و كارتان دچار اشتباهات حقوقى كمترى شويد.

با توجه به تبدیل ايده به كسب و كار موفق نسبت به طراحى چارت سازمانى اقدام و بر اساس آن نسبت به انتخاب تيم كارى شايسته و قوى، علاقه‌مند و هماهنگ با ايده‌هاى شما اقدام كنيد. حال مى‌بايست نامى مناسب براى كسب و كارتان انتخاب و ثبت قانونى را به انجام برسانيد. طراحى لوگو و ثبت آن، همچنين اخذ مجوزهاى لازم از مراجع ذيصلاح از جمله اقدامات بعدى براى آغازى قانونى و رسمى است.

براى معرفى ايده‌اى كه به يك كسب و كار تبديل شده است نياز به تبليغات و بازاريابى است. در اين بخش مي‌توان به دو روش مرسوم يعنى تبليغات از طريق رسانه‌هاى مكتوب و شنيدارى و ديدارى و دعوت از تيم قوى بازاريابى اقدام کرد و با بهره‌گيرى از فناوريهاى نوين از جمله تبليغات اينترنتى، بازاريابى اينترنتى، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال محدوديت زمانى و مكانى از بين برد و نسبت به معرفى كسب و كارتان اقدام کنید.

مشاركت در نمايشگاه‌هاى معتبر داخلى و خارجى، انجام ملاقاتهاى تجارى رو در رو، حضور در جلسات و مذاكرات تجارى اتاقهاى بازرگانى و برقرارى ارتباط با رايزنان اقتصادى از مهترين اقداماتى است كه براى معرفى تجارتتان موثر و مفيد خواهد بود. به خاطر داشته باشيد مطالعه مدوام، نواورى در كسب و كار، بهره‌گيرى از ديجيتال مارگتینگ و شناسایى بازارهاى جديد شما را در مسير موفقيت حفظ می‌کند.

خواندن 1045 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا