کارمندان ممتاز، یک امتیاز برای کسب و کار

 عوامل تاثیرگذار زیادی در پیدایش کارمندان ممتاز و ایده‌آل وجود دارند. هر مدیری بر اساس معیارها و الگوهای خودش تعریفی از کارمند ممتاز دارد. احساس مسئولیت، حسن اجرای وظایف، مهارت و تجربه، استعداد، افزایش بهره‌وری، اخلاق کاری و بسیاری از موارد دیگر، می‌توانند اولویتها و معیارهای یک مدیر برای انتخاب کارمند ممتاز باشد.

ادامه مطلب را در مهرارقام دنبال کنید تا بیشتر از کارمندان ممتاز به عنوان امتیاز کسب و کار اشنا شوید.

داشتن کارمند ممتاز می‌تواند هم برای مدیر هم برای شرکت یا سازمان امتیاز باشد. اما برخی از مدیران از وجود کارمند ممتاز در جمع کاری خود می‌ترسند و گاهی با اقداماتی تلاش می‌کنند تا او شرکت را ترک کند. اگر مدیران برای موفقیت خود و کسب و کارشان ارزش قائل باشند حتما برای استفاده از تواناییها و استعداد چنین کارمندانی و نگهداشتن آنها نهایت تلاش می‌کنند. به شما به عنوان مدیر موفق توصیه می‌کنیم به نکات زیر برای نگهداری این کارمندان توجه کنند.

آنها را به تواناییها و مهارتهایتان ترغیب کنید

بهتر است بدون این که کارمندتان بداند او را به چالش کشیده و در شرایط سخت قرار دهید. قرار گرفتن آنها در شرایط سخت به شما این امکان را می‌دهد که نقاط ضعف و قوت او را شناسایی کنید. با شناخت بیشتر شما از تواناییهای کارمندتان می‌توانید وظایفی را به او محول کنید که در راستای آموخته و توانمندیهایش باشد.

فرصت درخشش را در اختیار آنها قرار دهید

این فرصت را به خود و کارمندان ممتاز خود بدهید تا بهتر و بیشتر دیده شوند. اگر تواناییهای و دستاوردهای کارمندتان بهتر دیده شود گویی شما و سازمان شما خوب دیده شده است.

فرصت لازم برای پیشرفت را در اختیار آنان قرار دهید

کارمندان ممتاز برای پیشرفت نیازمند امکانات و فرصتهای ویژه‌ای هستند. تمام آنچه برای پیشرفت آنها لازم است را در اختیارشان قرار دهید و مانع نشوید. بی‌شک منافع این کار نهایت به سازمان برمی‌گردد و دستاورد نهایی از آن شما می‌شود. یک مدیر موفق و توانمند از رشد کارکنانش نمی‌ترسد.

داشتن کارمندان ممتاز به شما کمک می‌کند کسب و کارتان بهتر و بیشتر شناخته شود. کارمندان ممتاز از روشهای به روز شده استفاده میکنند. یکی از این روشها که اکنون خدمت به مشتری در کسب و کار به شما معرفی می کند دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین است. دیجیتال مارکتنیگ روشی نو و پیشرفته برای معرفی محصولات و خدمات شما در دنیای تجارت است. همراه ما باشید تا به شما به عنوان مدیر موفق کمک کنیم بهتر و بیشتر با دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید.

خواندن 446 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا