چاپ کردن این صفحه
8 ایده ی کسب و کاری که برای راه اندازی به سرمایه ی اولیه زیادی نیاز ندارند

8 ایده ی کسب و کاری که برای راه اندازی به سرمایه ی اولیه زیادی نیاز ندارند 

 

8 ایده ی کسب و کاری که برای راه اندازی به سرمایه ی اولیه زیادی نیاز ندارند و حتی با دور کاری نیز می توانید آنها را به انجام برسانید:
به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید، اما از اینکه به چهار دیواری یک اداره محدود شوید، متنفرید؟ آیا مایلید کسب و کار خود را بدون نیاز به سرمایه ی اولیه بسیار از هر نقطه ای از دنیا، حتی مبل راحتی منزلتان به راه بیندازید؟ اما چطور؟

8 ایده ی کسب و کاری

 

8 ایده ی کسب و کاری به لطف تکنولوژی!


باور داشته باشید یا نه، شما تنها کسی نیستید که به گذراندن ساعتها وقت در اداره و جلسات پی در پی بی میلید.
با مهرارقام همراه باشید تا شما را با 8 ایده ی کسب و کاری که نیازی به سرمایه ی اولیه ی زیاد و حضور فیزیکی در محل کار ندارند، آشنا کنیم!
1-طراحی وبسایت
برای اینکه یک طراح وبسایت باشید تنها چیزهایی که نیاز دارید یک لپ تاپ، یک هارد دیسک و وای فای و البته مهارت است
2-حسابداری
اگر به اعداد علاقمندید، می توانید به اینکه حسابدارآنلاین باشید بیندیشید. کل چیزهایی که بدان نیاز دارید یک لپ تاپ، مدرک و مهارت حسابداری و یک تلفن همراه است.

3-پشتیبانی فنی
این کار می تواند تا حدی سخت و زمان بر باشد و نیازمند مواجهه با چالش های مختلفی مثل معرفی خود کسب و کارهای مختلف و حل راهکارهای آنها و در واقع جذب شهرت باشد.
4-خدمات ویراستاری
اگر به نوشتن و خواندن علاقمندید، بی شک ویراستاری چه از نظر متنی، چه از نظر گرامری و حتی از نظر فنی، می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. درباره اش فکر کنید.
5-دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی
اگر پیش زمینه ای از بازاریابی و تبیغات دارید، سعی کنید آن مهارت ها را به سمت آنلاین شدن سوق دهید.8 ایده ی کسب و کاری

6-کارشناس سفر
اگر شما زیاد سفر می کنید، چرا دانش و تجربه ی خود را در این رابطه با دیگران به اشتراک نمی گذارید؟

7-مشاور
اگر عاشق کمک به دیگران هستید و البته تخصص هایی در زمینه هایی مثل روابط تجاری، مذاکره و ارتباطات دارید، مشاوره می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

8-کارشناس محتوا
بسیاری از شرکت ها، نیازمند بروزرسانی خبرنامه ها، ایمیل ها و حتی بلاگشان هستند، شما می توانید با تولید محتواهای متنوع از هرجایی که هستید، در تولید و نگاهداری محتوا با آنها همکاری کنید.

 

خواندن 1395 دفعه
برچسب‌ها