توسعه سیستم مدیریت محتوا

خدمات توسعه CMS که ما به شما ارائه می‌کنیم در واقع وبسایتی قابل مدیریت بر اساس احتیاجات و نیازهای شماست. تیم مجرب ما برای شما با طراحی زیبا وبسایتی سفارشی می‌سازد تا به مخاطبانتان حس کسب و کارتان منتقل شود.

 

چرا به سیستم مدیریت محتوا یا CMS احتیاج است؟

سیستم مدیریت محتوا روش جدید مدیریت کردن محتوا و ویژگیهای وبسایت را بدون نیاز به دانش طراحی و توسعه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سیستم امروزه در بین کسب و کارهای کوچک و بزرگ و موسسات به عنوان فناوری و پلتفرمی جدید رایج شده و استراتژیهای قوی و جدیدی را مطرح می‌کند. همچنین CMS به آسانی قادر به انتشار محتوا در وبسایت کسب و کارهاست. در کل فلسفه اصلی پشت CMS قادر ساختن کاربران برای تولید و کنترل محتواست.
خدمات CMS ارائه شده ما به مشاغل کمک می‌کند از راه‌اندازی سیستم مدیریت محتوا بهره گیرند. این امر بیشتر از طریق بهره‌وری محتوا، بدون دخالت برنامه‌نویس، ایجاد و منتشر می‌شود.
وب شما می‌تواند به وسیله خدماتی که ما در این حوزه ارائه می‌کنیم با گذشت زمان بر اساس تغییر و تحولات شرکت، مدیریت و بهینه‌سازی شود. این امر بدون نیاز به فرایند توسعه با هزینه‌های گزاف، صورت خواهد گرفت و تیم شما قادر خواهد بود مقالات، وبلاگ، اطلاعیه و محتواهای دیگری را از طریق کنترل پنل ایمن روی وبسایتتان را منتشر کند.

چرا شما باید CMS سفارشی داشته باشید؟

تعداد زیادی سیستم مدیریت محتوا برای سازندگان وبسایت وجود دارد. برخی از این پلتفرمها توانایی استفاده از تِمپلِیت (template) موجود برای ایجاد وبسایت را فراهم می‌کند. تعداد بسیار زیادی تمپلیت در دسترس کاربران پلتفرمهای CMS وجود دارد اما یک تمپلیت هم رده یک سیستم مدیریت محتوای سفارشی و طراحی شده شخصی نیست.
CMS سفارشی به کاربران امکان استفاده آسان از پلتفرم اجرایی با مزایای بیشتر را می‌دهد. جدا بر این که وبسایتتان مانند میلیونها وبسایت دیگر نیست اما اساس و بنیان شرکتتان را معرفی می‌کند. بنابراین شما همزمان قادر به کنترل محتوای وبسایت خود هستید.

ویژگیها و انعطاف بیشتر در طراحی

پلتفرم سفارشی CMSکه ما ارائه می‌کنیم شما را قادر به کنترل وبسایت، مقالات و دیگر اطلاعاتی که در اختیار عموم گذاشته می‌شود، می‌سازد. علاوه بر این شما قادرید تعیین کنید کدام کاربر چه میزان دسترسی داشته باشند. از آخرین استانداردهای طراحی و توسعه برای ساخت وبسایتتان استفاده و به میزان بسیار زیادی ایمن خواهد شد.

 

 

 

خواندن 554 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا