توسعه برنامه‌های تلفن همراه

ما تیمی از متخصصان آموزش دیده داریم که بر طراحی و توسعه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه در پلتفرمهای شناخته شده‌ای چون اندروید، ویندوز و IOS کار می‌کنند. در اینجا ما به وسیله تیم تضمین کیفیت برنامه سفارشی ساخته شده شما را به طور کامل بررسی قرار می‌دهیم.

این امر یکی از این عوامل مدت زمان ورود و رشد محصول در بازار است. پس از تکمیل بررسیها این اطمینان را به وجود می‌آوریم که آیا برنامه‌های کاربردی تلفن همراه قابل دسترس در فروشگاههای App یا همان app storeها با پلتفرمهای خاص هستند.

خدمات توسعه برنامه‌های کاربردی تلفن همراه

تیم ما متخصص در ارائه خدمات منحصر به فردِ برنامه‌های کاربردی تلفن همراه به مشتریان خود در سراسر دنیاست. خدماتی که ما ارئه می‌کنیم راه‌حلهای کارشناسانه برای رویارویی و پاسخگویی به نیازهای آن کسب و کار با توجه به تقاضای بازار کنونی است. در کنار ما افقهای خود در کسب و کارتان را برای مشتریان بیشتر گسترش دهید.

 

توسعه برنامه اندروید

نیاز است برای کسب و کارتان با بیشترین بخش بازار تلفن همراه که به وسیله کاربران سیستم عامل اندروید احاطه شده در ارتباط و تعامل بیشتر باشید. این امر به شما کمک می‌کند تا بتوانید این کاربران را در اختیار خود داشته باشید.
تیم توسعه برنامه اندروید ما، برنامه کاربردی با حتوای ساده و روان ارائه می‌کند تا استفاده کاربران و منابع اطلاعاتی مورد نیاز مشتریان را افزایش دهد.

توسعه برنامه آیفون

تیم توسعه دهندگان برنامه‌های iPhone ما دارای تخصص زیادی در این زمینه هستند و از آخرین پیشرفتهای فناوری iOS و هچنین به روزترین و آخرین دستگاههای تازه راه‌اندازی شده iOS مطلع هستند. ما همچنین از iPhone SDK برای ساخت برنامه کاربردی آیفون و پاسخگویی به نیازها کسب و کارتان استفاده می‌کنیم.

توسعه برنامه ویندوز

تیم توسعه دهندگان برنامه‌های windows در ساخت برنامه‌های کاربردی windows جذاب با استفاده آسان مهارت ویژه‌ای دارند و از دانش عمیق خود در ویژوال استودیو IDE، چارچوب فشرده نت و نسخه تلفن همراه سرور SQL برای ساخت برنامه‌های کاربردی حرفه ای برای ویندوز استفاده می‌کنند.

 

 

 

 

 

خواندن 438 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا