توسعه پورتال وب

پورتالهای وب، منبع واحد اطلاعاتی و مورد نیاز اعضای تیمتان برای انجام کارشان در کسب و کارتان است و ما این پورتال را توسعه می‌دهیم. هر قدر هم که آنها نیاز دسترسی به اسناد و مدارک داخلی، اطلاعات مشتریان و اصول آموزش داشته باشند ما یک قسمت امنیتی را برای منابع اطلاعاتی شرکت شما در نظر می‌گیریم.

علاوه بر آن ارتباط مبتنی بر وب را هم برای شما فراهم می‌کنیم تا سیستم داخلی خودتان بتواند به صورت ایمن ارتباط برقرار کند. یکی از تواناییهای ما طراحی و توسعه وبسایت و پورتال سفارشی است که با استفاده از تکنولوژی کنونی مانند ASP، NET، Java،PHP وRuby on Rails صورت می‌گیرد. ما سالیان سال تجربیات متعدد و بیشماری در فناوریهای مختلف و پروژه‌های توسعه وب قوی کسب و کرده‌ایم و از این تجربیات برای ارائه راه‌حلهای مختلف به مشتریان استفاده می‌کنیم.

پورتال عمومی

داشتن یک پورتال وب عمومی می‌تواند مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه آتی را با اطلاعات متعددی فراهم کرده و به آنها کمک کند تا تصمیمات بهتری در مورد محصولات و خدمات شما بگیرند. ما پورتالهای وب را خودمان توسعه می‌دهیم؛ این امر با فراهم کردن اطلاعات درباره محصولات و خدمات کسب و کار شما، برقراری ارتباطی برای ثبت سفارش و امکاناتی برای پرداخت صورتحساب و دریافت پیش فاکتور آنلاین صورت می‌گیرد. تیم توسعه دهندگان وبسایت ما پورتال وب را بر اساس احتیاجات سازمان و مشتریانتان می‌سازند و این اطمینان را را به شما می‌دهند که تمامی اطلاعات به وجود آمده به آسانی در دسترس قرار گیرد.

پورتال سازمانی

تیم ما یک پورتال شرکت محور را برای سازمانتان درست می‌کند که تمرکز آن بر در اختیار قرار دادن تمامی منابع و اطلاعات مورد نیازتان باشد. تیم ما نیز متمرکز بر راه‌اندازی تمامی سیستمهای داخلی و منابع اطلاعاتی به یک پنل است در این صورت دیگر نیازی به داشتن منابع متعدد برای هر چیز کوچک نیست. ما این اطمینان را از آغاز تا پایان به شما می‌دهیم که پورتال وب شما نه تنها دارای اطلاعات صحیح است بلکه به طور مستقیم روی نیازها و فرهنگ داخلی شما نیز کار می‌کند.

توسعه برنامه‌های تلفن همراه

هنگام نیاز مشتریان در دسترس آنها باشید و در این مورد تنها راه‌حلهای توسعه برنامه‌های موبایل می‌تواند به شما کمک کند.

 

 

 

خواندن 463 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا