چرا باید از جوملا استفاده کنیم

چرا باید از جوملا استفاده کنیم


جوملا از نظر برتری ها و مزیت هاش، بین وردپرس و دروپال قرار داره. پلتفرمش کاربرپسندتر از دروپال (البته نه به سادگی وردپرس)، اما از وردپرس قوی تره و افزونه ها و قابلیت های بی شماری داره.

سهمش از بازار، کمی بیشتر از دروپال (83/5 درصد در مقابل 70/5 درصد).
مطمئنا به این زودی ها نمیتونه سهم عظیم 52/51 درصدی وردپرس رو تهدید کنه، اما کاربرهاش از هاروارد گرفته تا ebay، لینوکس، Ikea، Barnes & Noble و خیلی های دیگه.

2 تا از مزیت های مهم جوملا:

قدرتمندتر از وردپرس

شروع زندگی با یه سطح مهمتر CMS یه سری مزیت هایی داره. با وجود اینکه وردپرس داره تبدیل به یه پلتفرم شگفت انگیز میشه، اما به هر حال شروع کار با یه نرم افزار وبلاگ نویسی ساده هم محدودیت های خودشو داره.
پیچیدگی های بیشتر جوملا و توسعه یافتگیش در سطح شبکه های اجتماعی باعث میشه بهترین گزینه برای سایت های فروشگاهی کوچیک و متوسط باشه و مردم رو بیشتر با خودش درگیر کنه. هرچند به قدرتمندی دروپال نیست، اما خیلی از شرکت ها طرفدار جوملا هستند، بخاطرِ:

استفاده و یادگیری راحتتر نسبت به دروپال


درسته که جوملا نمیتونه از نظر کاربرپسندی به پای وردپرس برسه، اما رابط کاربریش مطمئنا از دروپال راحتتره. فقط با یکم حس کنجکاوی و جستجو تو گوگل (که اگه با آموزش های شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایتتون همراه باشه خیلی بهتره) میتونید بروزرسانی هاتونو مدیریت کنید و مشکلات کوچیکی که براتون ممکنه پیش بیاد رو براحتی رفع کنید.

آیا جوملا برای من مناسب است؟


جوملا برای شرکت های مشخصی مناسبه – اون هم برای شرکت هاییه که قدرت بیشتر همراه با انعطاف پذیری میخوان، اما در عین حال مدیریت CMSشون کاربرپسند هم باشه. البته قطعا زمان تحویل و هزینه ها هم همیشه تو انتخاب تأثیرگذارند. بخاطر پیچیدگی و سفارشی سازی های بیشتر جوملا، زمان طراحی و توسعه سایت طولانی تر خواهد بود.
مثل دروپال، بهتره توی گروهتون چند تا متخصص فنی زبر و زرنگ داشته باشید که پیام های خطا رو پیگیری کنن یا مشکلات احتمالی کدنویسی رو تشخیص بدن. با توجه به عمق پیچیدگی و منحنی یادگیری، احتمالا به پشتیبانی تخصصی دائمی هم نیاز داشته باشید.
نهایتا، این مزایا فقط یه سری نکته های مهمتر برای شروع بود که خدمتتون عرض کردم. طراح سایتتون باید طی یه جلسه مشاوره همه مزایا و معایب کار با سیستم های مدیریت محتوای مختلف رو براتون شرح بده و تو انتخاب کمکتون کنه تا نهایتا مطابق با بودجه، انتظارات و رشد تجاری آینده شرکتتون بهترین گزینه رو انتخاب کنید.

 

 

 

خواندن 452 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا