طراحی و توسعه وب

با مخاطبان خود با وبسایتی دلپذیر و حرفه‌ای طراحی شده وارد گفتمان شوید که این برای کسب و کار شما بسیار سودمند است. ما طراحی و توسعه وبسایتهای مدرن و همچنین راه‌حلهای حفظ و نگهداری آن را به مشتریان ارائه می‌دهیم.

ما افراد زبده بسیاری را در اختیار داریم از جمله طراحان و توسعه دهندگان باتجربه وبسایت که دارای مهارت و تخصص فنی و مورد نیاز برای توسعه وبسایتی بدون هیچ گونه پیچیدگی است. از آنجایی که هر یک از پروژه‌های ما از آخرین فناوریها و روشهای صنعت پیروی می‌کند ما راه‌حلهای خلاقانه‌ای را برای پشتیبانی همه جانبه ارائه می‌کنیم.

حرفه‌ای و منحصر به فرد

ما وبسایتهایی را با نگاه و حس متفاوتی ایجاد می‌کنیم که نه تنها اعتماد را به بازدیدکنندگان القاء کند بلکه تصویر مثبتی از نام تجاری شما در ذهن آنها به جای گذارد. پروژه‌های ما به دلیل عملکرد یکپارچه و عناصر درجه یک موفق به ایجاد وبسایتهایی منحصر به فرد و استثنایی می‌شود.

 

خلق شده فقط برای شما

تیم خلاق ما وبسایتها را بر اساس نام تجاری موجود، چشم‌انداز شرکت و انتقال حس آن کسب و کار به مخاطب، طراحی و توسعه می‌بخشند. ما به کسب و کار شما جایگاهی ایده‌آل می‌بخشیم و چیزی منحصر به فرد و در عین حال آشنا برای شرکت شما را به وجود می‌آوریم. نمای کلی وبسایتتان و حسی که منتقل می‌کند نتیجه نهایی در ذهنها نگه می‌دارد و هدف مورد نظری که شما به دنبال آن هستید را ارتقا می‌دهد.

سفارشی سازی

برای اطمینان از این که پروژه شما چیزی است که شما، سازمانتان و مشتریانتان از آن انتظار دارند ما شما را در سراسر فرایند طراحی و توسعه وبسایت با کنترل تمام جنبه‌های پروژه آشنا می‌کنیم. ما عناصر شخصی شما را در طراحی سایت اعمال می‌کنیم تا وبسایت شما با کسب و کار، فرهنگ و طرز تفکر شما همسو باشد. ما همچنین تعدادی طراحی و مدل مختلف برایتان آماده می‌کنیم تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید و ما حس اعتماد و سازگاری در کارمان را نشان دهیم.

توسعه کیفیت

ما ازچارچوبهای توسعه موجود بر اساس محبوبترین زبانهای برنامه‌نویسی وب استفاده می‌کنیم تا از سازگاری با فناوریهای جدیدتر مطمئن شویم. تضمین می‌کنیم وبسایت شما بر این فرض استوار باشد که هر کدام از جنبه‌های وبسایت باید کاملا بر اساس مشخصه‌های کسب و کارتان و نیز دغدغه‌های کاربران باشد. ما وبسایت طراحی شده را از دو نقطه نظر عملکرد و قابلیت استفاده مورد آزمایش قرار می‌دهیم تا مطمئن شویم آیا وبسایت به درستی عمل می‌کند یا آیا به راحتی قابل استفاده است.

چارچوبهای قدرتمند

ما از چارچوبهایی استفاده می‌کنیم که ابزارهای لازم برای توسعه وبسایتهای قوی را با قابلیتهای تغییردهی فراهم تا زمان مورد نیاز برای تکمیل پروژه کاهشپیدا کند. چارچوبهایی که ما استفاده می‌کنیم توسعه پایگاه داده محور را قادر می‌سازد تا محتوای پویا و اقدامات امنیتی ارزش کلی وبسایت شما را افزایش دهد.

خواندن 442 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا