مدیریت اعتبار

فرایند ایجاد و حفظ تصویر مثبت درفعالیت های آنلاین یک نام تجاری می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. تیم بازاریابی آنلاین ما به مشتریان به ایجاد تصویر آنلاین نام تجاری مختص خودتان و ایجاد معنای خاص کمک خواهد کرد.

 

تفاوت آنلاین و آفلاین در چیست؟

کسب و کارهای سنتی همیشه متمرکز بر ایجاد یک نام تجاری هستند که آن نام تجاری اغلب از اخبار و تبلیغات و از طریق روش قدیمی ملاقات حضوری با مشتریان است. از آنجایی که مشاغل به سمت کسب و کارهای آنلاین سوق داده شده‌اند، راه‌اندازی یک نام تجاری در دنیای دامنه‌های وب و نتایج جست‌وجو می‌تواند بسیار دشوار باشد. اگر مشتریان بالقوه شما نتوانند به اختلاف میان آنچه که شما برای ارائه در اختیار دارید پی ببرند، آنگاه آنها تمایل بیشتری به انتخاب کسب و کاری دارند که نام های تجاری بیشتری را راه اندازی کرده است.

 

چرا باید فعالیتهای مربوط به مدیریت اعتبار و شهرت را به یک شرکت معتبرسپرد؟

یک شرکت معتبر مربوط به فعالیتهای مدیریت اعتبار و شهرت، دانش و توانایی خاصی در ایجاد و حفظ فعالیتهای آنلاین یک نام تجاری دارد. کمک گرفتن از آن در این زمینه به معنای سرمایه‌گذاری در اعتبار آنلاین از طریق عملکرد فعالانه برای تعهدات نام تجاری است. تیم متخصصان مدیریت اعتبار ما، حسابها و کانالهای متعددی از طریق شبکه‌های اجتماعی محبوب و شناخته شده در رسانه‌های اجتماعی ایجاد و اطلاعات را در سراسر پلتفرمهای آنلاین منتشر می‌کند. شما با در اختیار قرار دادن اطلاعات به همه، جست‌وجو را در کنترل مستقیم خود قرار داده‌اید که این امر به نوبه خود کنترل بیشتری از اعتبار آنلاین را برای شما فراهم می‌کند.
متخصصان ما در این حوزه برای اطمینان از اینکه آیا آن خبر توانسته جنبه‌های مثبت محصولات و خدمات قابل ارائه شما را منعکس کند ارتباطات آنلاین را برای واژه‌ها و کلمات کلیدی معین نظاره می‌کنند تا از تحولات نام تجاری شما در اخبار و مطبوعات آگاه شوند. علاوه بر این زمانی هم برای تشخیص ریسکهای احتمالی قبل از وقوع آن صرف می‌شود.

ممانعت

مزیت اصلی استخدام یک شرکت معتبر، توانایی ممانعت از اعتبار و شهرت منفی و مخرب پیش از وقوع آن است. متخصصان ما در این حوزه کاملا بر روشهایی که منجر به بحث و ارتباط مخرب و منفی می‌شوند مسلط هستند. برای اطمینان از این که آیا کانالها به طور صحیح نظاره می‌شوند باید مراحلی طی شود تا بتوان بهترین اقدامات را در هنگام وقوع ریسکهای احتمالی و مخاطره‌آمیز انجام و شرکت شما را در ردیف اول قرار داد.
پروفایلهای آنلاین شما توسط تیم ما محفوظ نگه داشته می‌شوند تا مطمئن شوند اطلاعات غلط و غیر واقعی به درستی حذف یا مدیریت شده باشند. متخصصان ما نیز می‌توانند به مدیریت نتایج جست‌وجوی شما برای ممانعت از جست‌وجویی که منجر به دردسر انداختن سازمان شما می‌شود کمک کنند.

مدیریت بحران

در بسیاری از مواقع اینترنت می‌تواند همانند یک شمشیر دولبه باشد. بسیاری از مشاغل در اغلب موارد مزیتهای بسیار خوبی در استفاده از اینترنت هم به عنوان پلتفرمی برای ارتباطات و هم به عنوان پلتفرمی برای بازاریابی کسب می‌کنند؛ این در حالی است که گاهی اینترنت می‌تواند به حالتی مخرب تبدیل شود. تیم ما در مورد مواقع بحرانی در این حوزه مهارتهای لازم را کسب کرده‌اند و با استفاده از آخرین ابزار و استراتژیها برای تشخیص منابع اطلاعات منفی و مخرب و پیاده‌سازی استراتژی تاثیرگذار برای به حداقل رسانیدن گسترش اطلاعات آسیب‌رسان و غلط، بحرانها را مدیریت خواهند کرد. همچنین در مواقع لازم برای حصول اطمینان در مورد صحت پیامهایی که تولید و منتشر شده با تیم شما هماهنگ خواهد بود.


ساخت نام تجاری شما

مدیریت اعتبار آنلاین فرصتی استثنایی برای شرکتها برای ساخت نام تجاری آنلاینشان است. ایجاد یک نام تجاری آنلاین و بیشتر شناساندن آن به کاربران از استراتژیهای مشابه به هسته مدیریت اعتبار پیروی می‌کند. این به نوبه خود می‌تواند نتایج بزرگی را برای کسب مشتریان واجد شرایط بیشتر که قادر به تبدیل به انتظارات بیشتری هستند به بار آورد.

خواندن 845 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا