بهینه‌سازی ویدئو چیست؟

بهینه‌سازی موتور جست‌وجوی ویدئو (Video SEO) روند بهینه‌سازی محتوای مرتبط با یک ویدئو درموتورهای جست‌وجو در تمام وبسایتهای ویدئویی بزرگ از جمله youtube و Vimeo و Aparat است. با اجرای استراتژیهای مختلف این امکان وجود دارد که ویدئوی شما در ردیف اولین نتیجه‌های جست‌وجوی مرتبط با آن کلمه قرار گیرد. 

 

Video SEO چه مزایایی برای کسب و کار من دارد؟

با پیدایش ویدئوهای آنلاین به عنوان یک پلتفرم عالی در میان کاربران اینترنت، امروزه استفاده از این ویدئوها در شرکتها به عنوان یک روش توزیع محصولات و خدمات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. در این ویدئوها امکان استفاده از خدمات ویدئویی آنلاین متنوع به وجود آمده است که بازاریابان می‌توانند از آن به عنوان ابزاری برای انتقال پیام به افرادی که به دنبال محصولات و خدماتشان هستند، استفاده کنند. علاوه بر این حضور در سایتهای ویدئویی بزرگ می‌تواند در تصویر مثبت آن نام تجاری، تاثیر بسزایی داشته باشد.

ما چه کاری می‌توانیم برای شما انجام دهیم؟سئو ویدئو

تیم متخصصان ویدئو سئوی ما بر بهینه‌سازی محتوای مرتبط با ویدئوی شما تمرکز می‌کند تا با کلید واژه‌هایی که بیشترین ارتباط با مخاطبان هدف شما دارد، ارتباط ایجاد کند. تیم سئو از طریق تکنیکها و استراتژیهای درون صفحه و خارج از صفحه، به موتورهای جست‌وجو امکان فهرست‌بندی و رتبه‌بندی ویدئوی را در اولین نتایج جست‌وجو می‌دهد.
هر ویدئو از طریق وبسایتهای اشتراک گذاری ویدئویی و شبکه‌های اجتماعی مختلف به منظور پیشرفت تعداد دفعات مشاهده توزیع می‌شود. تیم ما نیز در مورد رتبه‌بندی مطلوب، علاقه‌مندی و نظرات مربوط به ویدئو اقدامات چشمگیری انجام می‌دهد.

خواندن 586 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا