طراحی سایت واکنش گرا (ریسپانسیو)

این نوع طراحی که به Responsive Web Design مشهور است باعث ایجاد طراحی لایه های سایت به صورت شناور می شود که باعث تنظیم عرض صفحه، سایز متن، سایز تصاویر سفارشی و .... در ابعاد مختلف می شود که کاملا خودکار صورت می گیرد.

 

این نوع طراحی نسبت به تغییر دستگاه های مختلف مانند:تبلت، موبایل و...واکنش نشان داده و متناسب با آن تغییر میکند. همین نکته طلایی باعث تاثیر مثبت و افزایش جذابیت روی مخاطبین می گردد. یک شرکت پیشرو و موفق بایستی اطلاعات کسب و کار خود را به بهترین نحو ارایه ونسبت به تغییر دستگاه کاربران واکنش مناسب نشان دهد. 

 چرا طراحی واکنش گرا اهمیت دارد؟

برای نشان دادن اهمیت استفاده از طراحی واکنش گرا، آماری را از چند شرکت تهیه و بطور مختصر در اختیار شما قرار می دهیم. از ابزار گوگل آنالیز برای ارزیابی طراحی واکنشگرا استفاده می شود. نتایج حاصله نشان میداد که بسیاری از بازدیدکنندگان برای بازدید سایت خود از تلفن همراه و یا تبلت در یکسال گذشته استفاده کرده اند و قریب به چهل درصد از ترافیک و آمار بازدید از سایت مربوط به تلفن همراه می باشد حال در نظر بگیرید وبسایت شما واکنش گرا نبوده و یک نسخه جهت نمایش در موبایل تهیه نگردیده است همین امر موجب نارضایتی میان کاربران شده و سایت شما را ترک می کنند!!

از طرفی آمار دو سال گذشته نشان میدهد که بازدید کنندگان موبایلی نسبت به بازدید کنندگان سیستم های شخصی (دسکتاپی) در طول یکسال اخیر دو برابر شده اند که تنها دلیل آن، وجود سایت واکنش گرا بوده است این تنها یک نمونه از مزایای طراحی واکنش گرا در طول بازه زمانی مورد نظر بود . حال این سوال مطرح است که آیا تمایل دارید وب سایت خود را در رایجترین مرورگرهای اینترنتی همچون اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، کروم، اپرا، سافری و .... به شکل صحیح و دلخواه خود مشاهده نمایید ؟؟؟ کافیست به تیم طراحی سایت و بازاریابی دیجیتالی (دیجیتال مارکتینگ) مهرارقام رایانه اعتماد کنید و کار را به کاردان بسپارید.

 

 

 

خواندن 408 دفعه
برچسب‌ها
محتوای بیشتر در این بخش: « Boot Strap چیست؟ سئو (SEO) چند زبانه »

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا