چاپ کردن این صفحه
سئو (SEO) چند زبانه

بیشتر خدمات سئو (SEO) متمرکز بر ارائه خدمات بهینه سازی در یک زبان و در یک منطقه واحد است . توسعه کسب و کار در زبانهای مختلف با فرهنگ های متفاوت امری دشوار است زیرا اغلب متخصصان بازاریابی دیجیتالی در یک زبان مسلط هستند.

 

خدمات سئو (SEO) چند زبانه برای کسب و کارها، فرصت تعامل با همه مخاطبین آنلاین و متخصصان بازاریابی دیجیتالی را از طریق کمپین ها فراهم می آورد که هر کدام از این متخصصان تجربیات بسیاری در ایجاد کمپین های سئو (SEO) استاندارد در زبان و منطقه مورد هدف خود دارند.

 

اهمیت مناطق

استفاده ازاینترنت به عنوان شبکه اتصال جهانی برای ارتباطات و تجارت افزایش چشمگیری داشته است. که همین امر سئو محلیباعث سهولت در ایجاد ارتباط با افراد سرتاسر جهان شده است.از طریق این شکل جدید ارتباطات، برقراری ارتباط جهانی برای کاربران در هر منطقه بطور فزاینده ای اهمیت پیدا کرده است.
کارشناسان بازاریابی دیجیتالی تیم توسعه دهندگان مهر ارقام در برقراری ارتباط با زبان های متعدد بسیار با تجربه هستند و با استراتژی های مربوط به هر منطقه خاص در سراسرجهان کاملا آشنا هستند.

 

 

 

 تفاوتهای منطقه‌ای 

در حالی که امکان برقراری ارتباط با مخاطبان جهانی وجود دارد، درک این موضوع که هیچ بازاری شبیه هم نیست هم بسیار اهمیت دارد. هر کشور و منطقه‌ای دارای آداب و رسوم مختص خود است و روشهای متفاوتی برای مدیریت کسب و کار شخصی و آنلاین خود دارد. برای بازاریابان با وجود زبانهای مختلف و موانع فرهنگی که با آن رو به رو هستند دستیابی به مخاطبان خارجی می‌تواند پیچیده و گیج کننده باشد.

مناطق مختلف دارای مشخصه‌های مختص خود است از این رو می‌توان به موتورهای جست‌وجوی منطقه‌ای متفاوت اشاره کرد. برای مثال نتیجه‌هایی که در جست‌وجوی گوگل برای یک کلمه در ایالات متحده آمریکا و همان کلمه در اسپانیا به دست می‌آید متفاوت است. متخصصان بازاریابی آنلاین ما قابلیت تشخیص چگونگی عملکرد مستقل موتورهای جست‌وجو در تولید نتایج را از طریق استراتژیهای تخصصی برای هر موتور جست‌وجو، منطقه و زبان دارند. 

تجزیه و تحلیل وبسایت

ما پروژه‌های سئو (seo) را با انجام یک تجزیه و تحلیل عمیق از وبسایت موجود و زیرساختهای آن شروع می‌کنیم. این کار برایتحلیل و بررسی سایت جمع‌آوری اطلاعات در مورد اندازه و ساختار وبسایت شما بسیار حائز اهمیت است. ما وبسایت را مورد بررسی عمیق قرار می‌دهیم و آن را با وبسایتهای رقبا مقایسه می‌کنیم. همچنین برای درک این موضوع که چگونه تصمیمات خاص بر عملکرد موتورهای جست‌وجو تاثیر می‌گذارد ما زمانی را نیز صرف بررسی وبسایت درحوزه مناطق، زبانها و موتورهای جست‌وجوی مختلف می‌کنیم. در این مدت ما استراتژی بهینه‌سازی موتور جست‌وجو را فرموله، در مورد کلمات کلیدی منطقه‌ای تحقیق و چگونگی پیاده‌سازی کلید واژه‌ها را در متاتگها و عناوین مختلف تعیین می‌کنیم.

 

آماده‌سازی فنی

زمان زیادی باید صرف آماده‌سازی برای اجرای استراتژیهای متفاوت درون صفحه و خارج از صفحه بشود در حالی که در همین زمان وبسایت می‌بایست استانداردهای فنی مختلفی را رعایت کند تا دسترسی بازدیدکنندگان از مناطق مختلف تضمین شود. همچنین زمانی هم باید صرف دسترسی آسان اسپایدراهای منطقه‌ای به وبسایتتان شود تا وبسایت به راحتی در موتورهای جست‌وجوی منطقه‌ای رتبه‌بندی شود. ابزارهای متفاوتی برای جمع‌آوری آمار محتوایی وبسایتها وجود دارد. Google Analytics ابزاری است که عملکرد و مسائل برخی موتورها در مورد چیدمان و محتوای وبسایت را بررسی می‌کند.

 

بهینه‌سازی درون صفحه

زمان بسیار زیادی از پروژه سئو به عناصر درون صفحه‌ای وبسایت اختصاص داده می‌شود. این زمان صرف می‌شود تا در مورد برخی از موضوعات اطمینان حاصل شود. موضوعاتی چون آیا محتوای سایت به درستی فهرست‌بندی شده است؟ آیا کلمات کلیدی هدف به وسیله موتورهای جست‌وجوی منطقه‌ای مختلف یافت می‌شوند؟ آیا تگهای H1 و H2 به درستی استفاده شده‌اند تا به گوگل و موتورهای جست‌وجوی بزرگ دیگر توانایی رتبه‌بندی وبسایت برای کلمات کلیدی مرتبط را فراهم کند؟ ساختار لینک داخلی اغلب تحلیل و بازسازی شده هستند. تراکم کلمات کلیدی وبسایت برای بهبود بیشتر کیفیت محتوا و تحلیل و بررسی محتوای تکراری برای جلوگیری از تکرار مطالب از کاهش عملکرد سئو وبسایت تولید شده‌اند.  

بهینه‌سازی خارج ازصفحه

برای بیشترین تاثیرگذاری کمپین سئوهای چندزبانه باید کارهای بسیار زیادی در تولید تکنیکهای بهینه‌سازی خارج از صفحه انجام شود. این تکنیکها اغلب شامل ثبت وبسایت در بزرگترین دایرکتوری منطقه جدا از وبسایتهای جمعیتهای اجتماعی و منابع آنلاین دیگر است. محتوا و لینکهای مرتبط با ایجاد استراتژیهای لینک‌ساز و ایجاد اطلاعیه‌های مطبوعاتی از منابع خارجی به منظور بهبود ترافیک و ارتباط وبسایت ایجاد شده‌اند.

گزارشات قابل ارائهگزارشات

ما به شما اطمینان می‌دهیم در این مدت تمام پروژه‌های سئو برای کمک به مشتریان، اطلاع از عملکرد ما در پروژه، نتیجه مورد
انتظار این اقدامات و نتایج بدست آمده به درستی گزارش ‌شود. همچنین برای کمک به مشتریان و ارائه خدمات مشاوره‌ای، مشاورانی داریم تا مشتریان بتوانند گزارشات را بهتر درک کنند، معنای اطلاعاتی که در اختیارشان قرار دادیم را متوجه شوند و گامهایی را که ما برای بهبود بیشتر بازاریابی به مشتریان پیشنهاد می‌کنیم را جویا شوند.

 

خواندن 485 دفعه
برچسب‌ها