سئو SEO محلی چیست؟

سئو (SEO) تجارت الکترونیک مشابه سئو (SEO) استاندارد می باشد با این تفاوت که از طریق بهبود مکان محصولاتشان در نتیجه جستجوها و بهینه سازی صفحات فروشگاهی می باشد. این نوع سئو (SEO) جهت بهینه سازی بخشهای مختلف فروشگاه های آنلاین در موتورهای جستجو مانند گوگل متمرکز می باشد.

 

تمرکز اصلی این خدمات جهت حصول اطمینان دراین نکته می باشد که علاوه بر فروشگاه های انلاین مختلف، هر آیتم صفحه برای نمایش گزینه های منتخبتان همانند ابزار جستجوی فروشگاه گوگل در نتایج جستجو بهینه سازی شده اند.این بدین معناست که محصولات خود را در میان تعداد زیادی از خدمات فروشگاهی آنلاین برجسته نگه داشته اید.

 

سئو (SEO) تجارت الکترونیک چگونه بر فروش من تاثیر می گذارد؟

سئو (SEO) تجارت الکترونیک از طریق هدایت بازدیدکنندگان بیشتر و گسترش مشتریان بالقوه به سمت وب سایتسئو تجارت الکترونیک شما فروش ویژه ای را برای شرکت شما به ارمغان می آورد که از این طریق شما به مشتریان بیشتری دست خواهید یافت.
با جهت دهی ترافیک بیشتر به وب سایت شما، پتانسیل بیشتری برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان دست به نقد و خریداران واقعی بوجود خواهد آمد.
اگرچه که راه های بسیاری برای سوق بازدیدکنندگان به وب سایت شما وجود دارد، مناسب ترین روش بهینه سازی موتور جستجو مطابق با کلمات کلیدی مرتبط با خدمت قابل ارائه می باشد. درنتیجه بازدیدکنندگان به مرتبط ترین چیزی که شما در وب سایتتان پیشنهاد کرده اید دست می یابند.

سئو (SEO) تجارت الکترونیک چه تفاوتی با سئو استاندارد دارد؟

استراتژی های سئو (SEO) متمرکز بر بهینه سازی کلمات کلیدی است. بعبارت دیگر گوگل تنها بر نتیجه کلمه کلیدی در جستجو متمرکز است این در حالی ست که استراتژی های سئو تجارت الکترونیک بیشتر بر انواع مختلف پلت فرم های تجارت الکترونیک و محصولات قابل ارائه و نیزیکپارچه سازی محصولات پیشنهادی به موتور های فروشگاهی مختلف متمرکز است.

ویژگی های سئو (SEO) تجارت الکترونیک

آماده سازی فنی

در اجرای استراتژی های مختلف، زمان بسیاری صرف ردیابی، مدیریت و حفظ استراتژی جستجوگرها در پلت فرم تجارت الکترونیک شما می شود. کارشناسان زبده ما اغلب وب سایت موجود را با پلت فرم تجارت الکترونیک رایج به منظور ایجاد مدل موثرتر با سئو انطباق می دهند. تیم ما بدنبال اعتبار بخشی به وب سایت شما با استانداردهای متعدد می باشد که از این طریق بتواند به موتورهای جستجو امکان فهرست بندی وب سایت شما را دهد بعلاوه برکاهش مدت زمان بارگذاری طی این مدت نیز کار می کند.

بهینه سازی داخلی

تیم توسعه دهندگان مهر ارقام رایانه برای حصول اطمینان از محتوا و وب سایتی که طراحی شده است بر اساسکلمات کلیدی استراتژی های جستجوی مشخص و کلمات کلیدی منتخب بسیار هدفمند ، عمل می کنند. عناصر مختلفی از وب سایت به منظور استفاده صحیح از تگ های H1، متا تگ های سفارشی و ساختاربندی موثرURL، مجددا ساختاربندی شده است. علاوه بر این، خدمات دیگری برای افزایش بهینه سازی برای به حداکثر رسانیدن تاثیرعناصر صفحه اصلی از نظر موتورهای جستجوی مورد استفاده قرار گرفته است.

روش های گزارش

گزارش سئوبرای آگاهی از حرکت در مسیر درست، تجریه و تحلیل امری ضروری است. گزارشات به منظور درک بهتر عملکرد جاری، نتایج به دست آمده و انتظارات موجود به مشتریان ارائه می گردد. برای این منظور تک تک نظرات و کانالهای ورودی مشتریان در پایگاه داده ای ثبت می گردد و میزان ترافیک ایجاد شده را بر اساس آنالیز در اختیار شما قرار میدهیم که نشان دهیم بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی دقیقا چه تاثیری در نحوه عملکرد کلی وب سایت دارد.

 

 

 

 

خواندن 640 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا