دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال (ديجيتال ماركتينگ) واژه جامعی ست که برای بازاریابی محصولات و خدمات با استفاده از فناوری دیجیتالی بویژه از طريق اینترنت، و وسايلى مانند تلفن همراه، صفحه نمایش تبلیغاتى و بسیاری از رسانه های دیجیتال دیگر به کار برده می شود.

 

رشد و ارتقاء جايگاه دیجیتال ماركتينگ حاصل استفاده برندها و يا كسب و كارها از فناوری و ديجيتال ماركتينگ برای معرفى، بازاريابى و تبليغات محصولات و خدمات مى باشد. امروزه كمپين هاى ديجيتال ماركتينگ بدليل اينكه ابزارهاى دیجیتال به طور فزاینده ای در زندگی روزمره و برنامه های بازاریابی تركيب شده و مردم به جای حضور در مراكز خريد از ابزارهای دیجیتالی براى خريد استفاده می کنند، رایج تر و همچنین کارآمد تر شده است.

دیجیتال مارکتینگ
امروزه ديجيتال ماركتينگ كه شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی موتور جستجو (SEM)، بازاریابی
محتوا، كمپين هاى بازاریابى، تجارت الکترونیک، بازاریابی از طريق شبكه هاى اجتماعی، بهینه سازی شبكه هاى اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات اينترنتى مى شود، در جامعه فراگيرتر شده و جزئى از پيشرفتهاى ما در دنياى تكنولوژيست.

 

 

 


بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

SEO) Search Engine Optimization) بهینه سازی موتور جستجو یک امرى لازم و رایج در بازاریابی اينترنتى است که بر بهبود ظاهر، محتوا و فرم يك وب سایت تمركز مى كند و بدون هزينه باعث مى شود در نتیجه جستجوی کاربران که در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو جستجو مى كنند قرار گيرد.

موتورهای جستجو از سيستم هاى متفاوت عنكبوتى و ربات اينترنتى برای مطالعه و بررسى وضعيت يك وب سایت جهت تعيين دسته بندى محتوايى و رشته فعاليت يك کسب وکار استفاده می کنند. این روش ها در نتيجه جستجوهاى انلاين كه كاربران و بازديدكنندگان براى پيدا كردن يك سايت انجام ميدهند تاثير مستقيم مى گذارد. در بحث های آینده در مورد سئو بیشتر صحبت میکنیم!!!

 

 

 

 

خواندن 560 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا