نقش بازاریابی ویدئویی در کسب و کار

اگر صاحب کسب و کار یا بازاریابی آنلاین هستید، اگر می‌خواهید ترافیک وبسایتتان به طرز چشمگیری افزایش دهید، اگر می‌خواهید سودتان بیشتر از پیش باشد، اگر به دنبال بهترین استراتژیها برای بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان وبسایتتان هستید و می‌خواهید بدون صرف هزینه زیاد، مشتریانتان را افزایش دهید نگران نباشید با مهرارقام همراه شوید تا در این راه یاریگری شما باشیم.

اصولا موتورهای جست‌وجو بهترین راه برای افزایش ترافیک سایت و سود را به شما نشان نمی‌دهند برای همین ما اینجا هستیم که به شما بهترین راه را برای شناسانده شدنتان را نشان دهیم.

شاید ندانید که یوتیوب دومین موتور جست‌وجو است که به شما کمک می‌کند تا از قدرت بازاریابی ویدئویی آنلاین برای جدب بیشتر مشتری و سود بیشتر بهره ببرید. ساخت ویدئو به شما کمک می‌کند اطلاعات و آگاهی‌های بیشتری از برند یا نام تجاری خود در اختیار مشتریان بالقوه‌تان قرار دهید. با این کار شما می‌توانید به شکلی جذابتر در مورد جدیدترین خدمات و پیشنهاداتتان به مشتریان برای کسب و کارتان بازاریابی کنید. نکته مهم این است که چطور تمام جزئیات را برای بهترین نتیجه جمع‌آوری و به نمایش دربیاورید.

نقش بازاریابی ویدئویی در کسب و کار

بازاریابی ویدئویی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شکلی ساده‌تر از پیش با مشتریان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید، تصویر برندتان را بدون صرف هزینه‌های زیادی برای کمپینهای تبلیغاتی بهبود ببخشید و توجه مشتریان به برندتان را با حضور آنلاین 24 ساعته افزایش دهید. بازاریابی ویدئویی به شما کمک می‌کند تا با اقدماتی آینده‌نگرانه بدون صرف هزینه‌های بالا مشتری جذب کنید، خدمات و محصولات جدیدی در یک بازار ایده‌آل ارائه دهید و با مقرون به صرفه‌ترین شکل ممکن بهترین نتایج را به دست آورید.

با این کار به راحتی می‌توانید رتبه کسب و کار خود را در موتورهای جست‌وجو به صورت بلند مدت افزایش دهید. بازاریابی ویدئویی با استفاده از تصاویر در بالا بردن بیشتر تعامل، به کسب و کارها کمک می‌کند. برای استفاده از این نوع از بازاریابی پیش از هر چیز باید هدف خود را از این نوع بازاریابی مشخص کنید. معمولا باید سه اصل یا هدف مهم را برای خود برگزینید. یک این که هدف کسب و کارتان چیست و قرار است به چه چیزی برسید و چه بدست آورید. دوم هدف ارتباطیتان است؛ هنگام برقراری ارتباط چه می‌خواهید بگویید و سوم این که قرار است چه مخاطبانی به دست بیاورید.

برای داشتن بازاریابی ویدئویی قوی حتما باید مراحلی را طی کنید تا به موفقیت دست یابید. نخستین مرحله به برند شما مربوط می‌شود. باید مطمئن شوید محتوای تولیدیتان مطابق با هویت و ارزشهای شماست. زمان فیلم تولیدی نیز نباید بلند باشد. اگر مدت فیلم دو دقیقه باشد حتما جداگانه ویدئوهای کوتاهتری بسازید. برای شروع ساخت ویدئو زمان مناسب را در نظر گرفته و محتوای آن را با چارچوبهای سازمانی مطابقت دهید.نقش بازاریابی ویدئویی در کسب و کار

برای دیده شدن ویدئوهایی که می‌سازید محتوایش را برای موتورهای جست‌وجو بهینه‌سازی کنید و برای رسیدن به اهدافتان باید از تکنولوژی استفاده کرده و برای درک و بهبود عملکردتان بر داده‌ها و اطلاعات نظارت کنید. اگر همه این مراحل انجام شود بی‌شک ویدئو تولیدی شما بیشتر و بهتر دیده شده و به وسیله افراد به اشتراک گذاشته می‌شود.

فراموش نکنید محتواهای ویدئویی روز به روز در حال افزایش هستند و کسب و کارهایی که در این بخش بازاریابی ضعیف عمل کنند، در آینده برای رسیدن به رقبا باید هزینه سنگینی پرداخت کنند. هر روزه بر میزان ساعتهایی که مردم با استفاده از موبایل فیلم تماشا می‌کنند افزایش می‌یابد. به ترتیب گوگل، یوتیوب و فیسبوک پربازدیدترین سایتها بین عموم مردن در جهان است که پژوهشها نشان می‌دهد بیش از نیمی از بازدیدها در یوتیوب با موبایل انجام می‌شود.

حال اگر به این نتیجه رسیده‌اید که برای معرفی برند یا کسب و کارتان نیاز به بازاریابی ویدئویی دارید به مهرارقام مراجعه کنید. با کمک و راهنمایی ما می‌توانید وضعیت وبسایتتان را بهتر کرده، ترافیک آن را افزایش دهید و نهایت فروشتان را بیشتر کنید.

خواندن 668 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا