سئو سايت

سئو سايت و كلمات كليدى

بهینه‌سازی موتور جست ‌وجو (Search Engine Optimization) که با اختصار به آن سئو (SEO) می‌گویند مجموعه‌ای از روشهای اصولى، قانونى و استراتژیک برای إيجاد تغییر در وبسایت با هدف افزایش تعداد بازدیدکننده به منظور افزايش رتبه در موتورهای جست‌وجو است.

سئو كمك مى كند سايت تان با جستجوى كلمات كليدى توسط مخاطبنتان به راحتى در دسترس قرار گيرد و درنتيجه ترافيك بيشترى به سمت وبسايت تان هدايت و رتبه بالاترى در موتورهاى جستجو بدست آوريد. تمامى فعالان کسب و کارهاى اینترنتی كه بدنبال مشترى و افزايش فروش هستند با کلمه سئو بعنوان بخش مهم و جدا نشدنی در دیجیتال مارکتینگ آشنائى كامل دارند.سئو
سئو فرایند ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود و با توجه تغيير دائمى الگوريتمهاى جستجو نیازمند دانش، تحقيق، صبر و تحمل بسیار است. وظيفه متخصصان سئو به روز رسانى اطلاعاتشان و اشنائى كامل تر با الگوريتمها، شيوه ها و معيارهاى نوين و موفق سئو مى باشد. معمولا بهینه‌سازی سایت به دو روش درون صفحه و بيرون صفحه انجام می‌شود.


بهینه‌سازی سایت درون صفحه (سئو داخلی)

در بهینه سازی درون صفحه کدهای داخلی سایت و محتواى وبسایت چون ويدئو، متن، تصویر، پیوند و... دچار تغییر می‌شود. معمولا اين روش بهينه سازى باید با کنترل و دقت زیاد انجام شود. تمام تغییراتی که در وبسایت انجام می‌شود مربوط به سئو سایت درون صفحه است و نسبت به بهینه‌سازی سایت برون صفحه زمان کمتری می‌برد.

سئو داخلی

 بهینه‌سازی سايت بیرون از صفحه (سئو خارجی)

سئو خارجی یا سئو خارج از سایت به تمامى فعالیتهاى خارج از وبسایت بدون دسترسی به کنترل‌پنل هاست یا کدها به منظور افزايش ترافيك به روش هدايت مخاطب از ساير سايتها و ايجاد لينك اطلاق مى شود. سئو خارجى با تمركز بر ايجاد لينك، رابطه مستقيم با اختصاص بودجه دارد و رشد سريع افزايش مخاطب را به ارمغان مى اورد .

 سئو خارجی

کلمات کلیدی (Keywords)


اولين گام برای انجام سئو داخلی سایت استفاده از کلمات کلیدی يا عبارتهاى مناسب حوزه كسب و كارتان است. شناسائى كلمات وعبارتهاى خاص از اهميت ويژه اى براى تعيين استراتژى توليد محتواى سايت برخوردار بوده و اساسى ترين اقدام براى تسهيل فرايند جستجوى كاربران جهت دسترسى به وبسايت از طريق موتورهاى جستجو است.


تگ عنوان (Title Tag)


عنوان هر صفحه یا متن را تگ عنوان می‌گویند. رعايت نکات مهم دربکارگیری کلمات کلیدی مناسب در "تگ عنوان" محتواى يك وبسايت، باعث مى شود وبسايت براساس جستجوى كلمات و عبارات در موتورهاى جستجو در اولويت قرار گيرد.

 

 تگ های سرفصل


استفاده مناسب از کلمات کلیدی در تگهای سرفصل (H1، H2 و...) صفحات، می‌تواند در سئو وبسایت موثر باشد.


بهینه‌سازی محتوا


محتواى توليدى مى بايست با كيفيت و حداقل با سيصد كلمه توليد شود و داراى کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با موضوع باشد. مطالبى که از نظر محتوا بی‌کیفیت یا بیش از حد کوتاه باشد نتیجه عکس بر سئو سایت می‌گذارد.


استفاده از لینکهای داخلی


برای بهینه سازى سئو داخلی سایت لازم است بین صفحات همان سایت لینک ایجاد شده و در محتواها نیز این لینکها مورد استفاده قرار گيرد. همچنین موفقيت بيشتر با هدايت مخاطب پس از مطالعه یک مطلب به مطالب قبلى و بعدى حاصل مى شود.


استفاده از آدرس URL مناسب


انتخاب آدرس مناسب براى صفحه كه متناسب با موضوع محتوا باشد، بطورى كه مخاطب با ديدن آن به كليت محتوا پى ببرد براى يافتن صفحه توسط موتورهاى جستجو بسيار موثر است.


انتخاب Alt Tag مناسب برای تصاویر


استفاده از تگ مناسب نيز ضرورى بوده و بهره گيرى صحيح از آلت‌ تگ براى جستجوی موفق بسيار كمك كننده است.


طراحى ريسپانسيو سایت


طراحی ریسپانسیو به سايت كمك مى كند در هر وسیله هوشمند دیگرى بغیر از رايانه شخصى به مانند تبلت و تلفن همراه شکل ظاهريش را حفظ کرده و دسترسی ساده اى را به کاربر ارائه كند. این مدل طراحى باعث می‌شود کاربران از سایت شما گریزان نبوده و در هر شرایطی از آن استفاده کنند.


محتوا


محتواى با كيفيت و داراى ارزش در قالبهاى ويدئو، متن، تصوير و موشن گرافيك باعث افزايش اعتبار وبسايت شده و به جذب مخاطب كمك شايانى مى نمايد، لازم بذكر است كپى بردارى از محتواى ديگران نتيجه عكس براى وبسايت حاصل مى كند.


بهره گيرى از پتانسيل مطبوعات


مقاله، يادداشت و خبر مرتبط با موضوع يك کسب و کار را توليد و همراه با نشانی کامل وبسایت در اختیار مطبوعات قرار مى گيرد و از اين طريق وبسايت به مخاطبان معرفى مى شود.


پرداخت به ازای هر کلیک


پرداخت به ازاى هر كليك يكى از روشهاى ایجاد ترافیک بیشتر براى وبسایت است در اين روش كه كوتاهترين مسير هدايت مخاطب به وبسايت است، تبليغ سايت در گوگل یا سایر موتورهای جستجو قرار مى گيرد.


استفاده از شبکه‌های اجتماعی


انتشار و اشتراك گذارى مطالب وبسايت در شبکه‌های اجتماعی برای توسعه کسب و کارمفيد است با این روش مخاطبان برای دستيابى به اطلاعات و مطالعه مطالب از شبكه اجتماعى به سوى وبسايت هدايت و در نتيجه ترافیک سایت افزایش می‌یابد.


ویدئو


با توجه به افزايش سرعت اينترنت، مخاطبان تمايل بيشترى براى استفاده از ويدئو و صدا در مقايسه با ساير اشگال محتوا نشان مى دهند بهمين دليل مى بايست براى معرفى وبسايت يا كسب و كار تمركز ويژه اى براى توليد ويدئو داشت و از اين طريق اطلاعات مفيدى در اختيار مخاطبان قرار داد.


تبادل لینک


برقرارى ارتباط با ساير سايتها از طريق رد و بدل لينك مورد توجه موتورهاى جستجو قرار مى گيرد و باعث رتبه سايت مى شود و مخاطبان زيادى را جلب مى كند.
شرکت مهرارقام رايانه با بهره مندى از نيروهاى جوان و متخصص در زمینه سئو، بهینه‌سازی سایت و توليد محتوا آماده افزايش تعداد بازديدكننده و در نتيجه رونق کسب و کارتان است. توليد محتوا، طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص این شرکت است و هدف ما رساندن وبسایت تان به رتبه‌های نخست موتورهای جست‌وجو است.

خواندن 1841 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا