پادشاهی محتوا در بازاریابی دیجیتال

امروزه برندها سعی می‌کنند در تمام محل‌هایی که مشتریان حضور دارند با آنها سخن بگویند و چه جایی بهتر از فضای آنلاین. چند سالی است که محتوا بر صنعت بازاریابی حکم می‌راند.

محتوا مهم‌ترین عاملی است که خوانندگان یا مشتریان را به تعامل را شما وامی‌دارد و از مهم‌ترین فرصتهایی است که با اتکا به آن می‌توانید با دانش و مهارت‌تان آنها را تحت تاثیر قرار دهید.

در این جا سعی می‌کنیم شش دلیل برای پادشاهی محتوا را برای شما شرح دهیم.

یک- محتوا پاسخی است بر تمام سوالات

مشتریان اغلب در اینترنت به دنبال پاسخ سوالات خود می‌گردند. «چه‌طور می‌شود کولر را تعمیر کرد؟» یا «دنبال رستوران خوب با قیمت متوسط در مرکز شهر می‌گردم». وقتی محتوای شما به این سوالات پاسخ می‎دهد، شما به گروه وب‌سایت‌هایی می‌پیوندید که در نتایج جست‌و‌جوی مخاطبان به دست می‌آیند. به این ترتیب محتوایی کارامد به جز اطلاعات کسب و کار خود تولید می‌کنید.

دو- محتوا مستقیما با مشتری حرف می‌زند

تولید محتوا در فضای وب، مانند برقراری مکالمه با مخاطب است. پست‌های وبلاگ یا ویدیویی که مستقیما به سوالات مشتری در مورد تخصص شما پاسخ می‌دهند، به مشتریانتان نشان می‌دهد که به آنها اهمیت می‌دهید.

سه- محتوا وفاداری ایجاد می‌کند

محتوا تعامل ایجاد می‌کند و با ایجاد اعتماد آنها را متقاعد می‌کند که از شما خرید کنند. مخاطبانی که به طور مداوم محتوای شما را می‌خوانند ارتباط نزدیکی با شما دارند و احتمال خرید آنها از شما بیشتر است.

چهار- محتوا باب مکالمه را می‌گشاید

محتوای مناسب مکالمه را با مخاطباتان شروع می‌کند. آنها تشویق می‌شوند در وبلاگتان کامنت بگذارند یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان نیز در استحکام روابطتان تاثیر دارند. به این ترتیب می‌توانید بینش مخاطباتان را از نظراتشان به دست بیاورید. باز هم مشتریان با دیدن پاسخ‌های شما بیشتر به خرید از شما ترغیب می‌شوند.

پنج- محتوا شما را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد

۷۳٪ مشتریان ترجیح می‌دهند به جای دیدن اگهی، اطلاعات مورد نیازشان را از طریق مقاله به دست بیاورند. با به روزرسانی مرتب وبلاگ محتوایتان را در دسترس همیشگی مخاطبتان قرار می‌دهید. به این ترتیب وقتی مخاطب به دنبال کالا یا حدمتی در حوزه‌ی خدمات شما می‌گردد، امکان دسترسی به شما و خرید از شما بیشتر از رقبایتان است که محتوایی تولید نکرده‌اند.

شش- محتوا می‌فروشد

محتوا به عنوان ویترین فروش محصولات شما عمل می‌کند. نمایش عکس  و ویدیو کنار محتوای متنی می‌تواند به این امر کمک زیادی بکند.

خواندن 876 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا