چاپ کردن این صفحه
تبلیغات گوگلی

در کدام رتبه از گوگل دیده می شوید؟


برای بالارفتن رتبه سایتتون در گوگل چه فکری دارین؟


واضحه که همه صاحبان سایت علاقه وافری به دیده شدن در صفحه اول گوگل و در نتایج بالاتر دارند . این کار مثل این میمونه که مغازه شما در بین مغازه های ابتدایی یک پاساژ و مرکز تجاری قرار داشته باشه. خب معلومه که همه افرادی که دنبال محصول خوب برای خرید هستن در ابتدا شما رو میبینن و ممکنه بر اساس اثر هاله ای ، آخرشم بعد اینکه دوراشونو توی پاساژ زدن، بیان و از شما خرید کنن. از طرف دیگه، مغازه های ابتدایی همیشه قیمتشون بالاتره، چون خیلی از مشتریا اصلا حوصله اینکه کل پاساژو بگردن ، ندارن و بهمین خاطر خرید خودشونو از مغازه های ابتدایی پاساژ انجام میدن.


وقتی شما در صفحه اول سرچ گوگل و در نتایج اولیه دیده میشین، خیلی از مخاطبان هدفتون دقیقا همین رفتاری رو دارن که در پاساژها و با مغازه های ابتدایی دارن .


نکته مهم و متفاوت دنیای حقیقی و مجازی در اینجا اینه که ممکنه سئوی شما عالی باشه، ولی این تضمین نمیکنه که رقبای شما بصورت لحظه ای از شما پیشی نگیرن!


پس باید چه کرد؟


اینجاست که گوگل ادوردز به داد شما می رسه.


تبلیغات گوگلی یا گوگل ادوردز به شما کمک میکنه که با توجه به کلمه کلیدی انتخابیتون و هزینه ای که براش می پردازین ، همیشه در نتایج گوگل بالا باشین. یجورایی میشه گفت شما رو در بخش های بالایی نتایج گوگل ، پین می کنه!

تیم متخصص مهرارقام رایانه با بکارگیری افراد مجرب در این زمینه و آنالیز سایت و کسب و کار شماو ارائه تبلیغات با کیفیت ، سایت شما رو در عرض چند دقیقه و با هزینه پایین به بالاترین رتبه های گوگل می رسونن. همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

 

میتوانید پادکست این مقاله را در اینجا بشنوید.

 
 
خواندن 3262 دفعه