چاپ کردن این صفحه
تبلیغات در گوگل

 تبلیغات در گوگل توسط تیم قدرتمند مهرارقام رایانه

 

تبلیغات در موتورهای جست‌وجو از مهمترین و در عین حال موثرترین نوع تبلیغ در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین است. از آنجا که گوگل جست‌وجوگری محبوب و پرطرفدار در میان کاربران اینترنتی ایران است تبلیغات در گوگل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. تبلیغات در گوگل روشی ساده برای به دست آوردن بهترین موقعیت در موتورهای جست‌وجوگر برای آگهی دهندگان یا تبلیغ کنندگان اینترنتی است.

تبلیغات در گوگل از آن روشهای بازاریابی موتورهای جست‌وجو است که در کمترین زمان هدفمندترین بازدیدکنندگان را به وبسایت مورد نظر هدایت می‌کند. فقط چند روز کافی است تا متن وبسایت که با تبلیغات در گوگل قرار داده شده بر موتور جست‌وجوگر و سایتهای شریک آن که وبسایت در آنها حضور داشته و تبلیغ کرده، ظاهر شود. از این رو موتورهای جست‌وجو ترافیک سایت را برای تبلیغ کنندگان در هر سطح تضمین می‌کند.

شرکت مهرارقام همگام با تغییرات بازرگانی، با گروهی از کارشناسان خبره در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین به شما کمک می‌کند با تبلیغات در گوگل وبسایت کسب و کار شما در بالاترین نتیجه از جست‌وجوی گوگل قرار گیرد. ما با تبلیغات در گوگل کمک می‌کنیم آگهی وبسایت شما متناسب با بودجه ماهانه یا روزانه و کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار شما در صفحه نخست جست‌وجوی گوگل نمایش داده شود.

مهرارقام با توجه به زمینه کسب و کار شما کلمه‌های کلیدی و متن تبلیغات مورد نظر شما، وضعیت سایت شما و بودجه‌ای که برای کار تبلیغات در نظر گرفته‌اید تبلیغات کلیکی شما در گوگل را برایتان مدیریت می‌کند. ما با تبلیغات در گوگل آگهی‌ها را به صورت رایگان در Adwords قرار می‌دهیم. در صورتی که کاربران روی آن آگهی کیلک کنند باید به ازای هر کلیک هزینه پرداخت کنید. هزینه‌ها برای تبلیغات در گوگل با توجه کلمات کلیدی که برای آگهی انتخاب می‌شود متفاوت است.

این مهم است که آگهی شما در چه سایتی یا در چه صفحاتی نمایش داده می‌شود. اگر آگهی در سایتی با محتوای نامرتبط با خدمات آن آگهی نمایش داده شود یا هزینه بر اساس تعداد دفعات نمایش دریافت شود بی‌شک تمام هزینه‌های انجام شده در این زمینه به هدر خواهد رفت زیرا سیستم تبلیغ در گوگل نمایش آگهی تنها بر اساس ارتباط جست‌وجو با واژه‌های کلیدی تعیین شده است.

در تبلیغات گوگل تنها کسانی وارد سایت شما می‌شوند که به دنبال محصول، کالا یا خدمات شما بودند و این یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات در گوگل است. برای همین منظور مشاوره و برنامه‌ریزی تبلیغات در گوگل با توجه به تعرفه‌هایی که مهرارقام در نظر گرفته است با ما تماس بگیرید و پکیج خود را سفارش دهید.

خواندن 1305 دفعه