رهبران تاثیرگذار از چه جملاتی استفاده می‌کنند

رهبران اشخاصی هستند مانند دیگران که تواناییشان آنها را در این مقام قرار داده است. آنها بیش از همه می‌توانند ارتباط موثر برقرار کنند و بر آن مدیریت داشته باشند. رهبران تاثیرگذار به واسطه قدرت، جایگاه و مقام خود موفق نیستند بلکه عشق و علاقه به کار و همکاران جایگاه آنها را ثبت کرده است.

برای آنها رهبری نفوذ در دلهاست. رهبران تاثیرگذار می‌دانند که موفقیت تیم یا سازمان زیر نظر رهبریشان در گرو عملکرد و سبک مدیریت آنهاست.

رهبران تاثیرگذار جزو دسته افراد موفق هستند که پیشتر همین جا در مورد عملکرد آنها سخن گفته بودیم. بخش نخست این مطلب را در مهرارقام دنبال کنید تا با جملات مهمی که رهبران تاثیرگذار با دقت و تکرار مناسب از آن استفاده می‌کنند آشنا شوید.

من به تو اعتماد کامل دارم

اگر رهبران تاثیرگذار به تواناییهای کارمندانش باور نداشته و مجبور به استفاده از ابزارهای مدیریت ذره‌بینی باشد بی‌شک آنها با روحیه‌ای ضعیف از کارشان مایوس می‌شوند. حتی اگر کارمندان شما اعتماد به نفس بالایی داشته باشند در مواجهه با مدیری که در رهبری کارمندانش با آنها مانند کارمندی تازه کار و دست و پا چلفتی برخورد می‌کند دچار تضعیف روحیه می‌شوند.

روزولت، سیاستمدار آمریکایی، گفته است: رهبر خوب کسی است که سواد و بینش لازم برای انتخاب افراد شایسته در کار مورد نظر خود و همچنین جرات لازم برای واسپاری این امور به ایشان را داشته باشد. پس برای آن که از رهبران تاثیرگذار باشید به کارمندان شایسته خود اطمینان داشته باشید. فراموش نکنید این اعتماد و اطمینان را در هر فرصت مناسبی به کارمندتان گوشزد کنید.

این همان است که باید از خودمان بخواهیم بدست آوریمرهبری

مرلین هیوسان، مدیرعامل شرکت لاکهید مارتین، این جمله را مهمترین عامل دستیابی به موفقیت در کسب و کار خودش می‌داند. او می‌گوید رهبران تاثیرگذار و موفق با گفتن چرایی انجام کار به کارمندانشان برای ادامه مسیر موفقیت انگیزه می‌دهند. این کار هدف رهبران تاثیرگذار و کلید دستیابی آنها به دستاوردهایی متهورانه و انقلابی است.

توانایی در انتقال برنامه‌ها و همسوسازی امور روزمره با اهداف مورد نظر از تمایزات بین رهبران تاثیرگذار و موفق با رهبران متوسط است. رهبران برای دستیابی به موفقیت باید به جای دستور دادن‌های مدام و فهرست کردن کارهای بی‌فایده برای انجام هر کاری دلیل منطقی داشته باشند. بی‌شک این کار در کارمندان انگیزه و احساس مسئولیت برای انجام کار را به وجود می‌آورد.

دفعه بعدی چه کاری می‌‌توانیم بهتر انجام دهیم

اشتباه برای انسان است و اگر رخ ندهد هرگز او پی مسیر درست نخواهیم رفت. بی‌شک اشتباه کردن برای هر کسی در زندگی رخ داده است. این اشتباه حتی زمانی که بخواهید کسب و کار جدیدی را امتحان یا مدیریت کنید هم رخ می‌دهد.

آریانا هافینگتون، نویسنده معروف امریکایی، اشتباه را بزرگترین معلم بشر می‌داند. به گفته او: باید قبول کنیم که همیشه تصمیم درست نمی‌گیریم و گاهی خرابکاری می‌کنیم، درک این موضوع که شکست نقطه مقابل موفقیت نیست، بخشی از مسیر موفقیت برای رسیدن به هدف است.

باید دقت داشته باشیم اشتباهات را تکرار نکنیم یا با اشتباهات مشابه دچار حمایت نشویم بلکه یاد بگیریم از آنها به عنوان تجربه بهره‌مند شویم. به عنوان یکی از همان رهبران تاثیرگذار به جای سرزنش و توبیخ دیگران به خاطر اشتباهاتمان باید بیاموزیم از یک سوراخ دو بار گزیده نشویم و همان مقدمه‌ای باشد بر یادگیریمان.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال یکی از مواردی است که رهبران در حوزه کسب و کار خود از آن استفاده می‌کنند. رهبران تاثیرگذار برای توسعه کارشان از روشهای مختلفی که همگام با پیشرفت تکنولوژی است استفاده می‌کنند. مهرارقام در مسیر موفقیت همراه رهبران تاثیرگذار گام برمی‌دارد و روشهای مختلفی چون دیجیتال مارکتینگ را برای رسیدن به هدف در کسب و کار معرفی می‌کند.

ادامه این مطلب را در بلاگ مهرارقام دنبال کنید تا بیشتر با جملات رهبران تاثیرگذار آشنا شوید.

خواندن 916 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا