تکنولوژی

ترسیم سفرهای آینده گردشگران با استفاده از کلیدهای دیجیتالی


امروزه فناوری‌های نوین، صنعت گردشگری را متحول کرده‌اند. این فناوری‌ها، موجب ارتباط مستقیم بین مصرف‌کنندگان و عرضه کنندگان خدمات گردشگری می شوند. این درحالی است که مدیران صنعت گردشگری خود را مواجه با هزینه های کمی و کیفی و همچنین اشتباهات فردی در سیستم سنتی خدمات رسانی در صنعت گردشگری می بینند در مقابل، نیاز های مسافر افزایش و رقابت در ارائه خدمات آسانتر و سریعتر به مصرف کننده باعث شده فناوری هرروز جای پای خود را در این صنعت محکمتر می کند.

هرچند شروع استفاده از فناوری‌های امروزه در صنعت گردشگری با تلخی سقوط یک هواپیما در ایالات متحده شروع شد اما این حادثه تولدی برای سیستم های رزرواسیون و مسیر یابی و ایجاد خطوط هوایی برای ایرلاین ها شد. هدف از توسعه این سیستم ها اداره کردن اطلاعات مرتبط با هواپیماها و خدمات رسانی مناسب به مسافران بود.

با اینکه گردشگری الکترونیک چالش‌های جدیدی را برای خدمات رسانی به مسافران به ‌وجود آورده است ولی این حرکت که با ظهورش تحولی در صنعت هواپیمایی و خدمات جهانگردی ایجاد کرد در همین راستا صنعت هتلداری پا فراتر از گردشگری الکترونیک گذاشته و سفرهای دیجیتالی را برای گردشگران ترسیم می کند.

خواندن 455 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: « دیجیتال مارکتینگ برندینگ »

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا