وبلاگ نویس مهمان

وبلاگ نویس میهمان کیست؟

وبلاگ نویسی میهمان یک روش بازاریابی محتوا و سئو می باشد که در آن برای ارتقا و رشد برند ، یک بلاگر مطلبی را تولید کرده و این مطلب در سایت شخص سومی که در حیطه فعالیت های برند سفارش دهنده محتوا فعالیت دارد برای تبلیغ برند تجاری یا شخصی موجود منتشر می شود.


وبلاگ نویسی میهمان در واقع یک برند را به مخاطبانی که در جستجوی محصولات آن برند هستند مرتبط می کند و می تواند روش موثری برای افزایش آگاهی از برند باشد.باید توجه داشت که اینکار باید به دقت صورت گیرد تا مشمول مجازات گوگل نشود.


چرابرندها به استفاده از وبلاگ نویسی میهمان ترغیب می شوند؟


وبلاگ نویسی مهمان یک توافق دوجانبه سودمند است. ناشران این مطالب به دنبال کیفیت این مطالب برای ارائه به مخاطبان خود و وفادارسازی آنان به خود هستند. از طرف دیگر صاحبان برند به دنبال پلتفرم تبلیغاتی خود در چنین وبسایتهایی هستند. مطالب مفید می تواند هر دوی این اهداف را با بکارگیری نویسنده ای متخصص وارائه رایگان این محتوا به وبسایت منتشرکننده مرتفع گرداند.


وبلاگ های میهمان معمولا تبلیغاتی نیستند اما ابزاری مناسب برای آموزش و ارائه بینش به مخاطبان می باشند. در واقع ایجاد بلاگ نویسی میهمان یک استراتژی بازاریابی درونی به حساب می آید.


وبلاگ نویسی میهمان، سئو و مجازات های گوگل _ چگونه ریسک ها را کاهش دهیم؟


جدای از نام تجاری و مزایای بازاریابی درونی، وبلاگ نویسی میهمان روشی مناسب جهت ایجاد لینکهای ورودی است. با ایجاد یک پست در بلاگ سایتی دیگر می توان از رتبه سایتی که مطلب شما در آن لینک شده برای دامنه وبسایت خود بهره ببرید.


همانند تمامی تکنیک های دیگر سئو این روش نیز بارها مورد سوءاستفاده کاربران قرار گرفته است.


مت کلاتس ، مدیر سابق گوگل استفاده های نادرست و غیرحرفه ای از این تکنیک را هدف قرار داده و با قوانین و مقرراتی که وضع کرد از مطلوبیت این تکنیک سئو کاست.


البته این بدان معنا نیست که بلاگ نویسی میهمان مزایای قابل توجهی ارائه نمیدهد یا بدون استفاده است. در واقع باید این کار با توجه به اهداف کاربر و رعایت اصول گوگل انجام گیرد.

بهترین شیوه ها برای بلاگ نویسی میهمان بر روی سایت های دیگران


• مخاطب موردنظر را پیدا کنید؛
وبسایت های رهبران، شرکا و طرفداران علاقه مند به موضوع برند شما برای شروع عالی هستند. تعداد مخاطبان و همپوشانی آنها با موضوع برند خود را بررسی کنید. برای مثال صاحب یک بوتیک بهتر است مطلب خود را در وبلاگ شناخته شده ومعروفی در زمینه لباس آقایان منتشر کند.
• مطالب منحصربفرد منتشر کنید؛
هدف از وبلاگ نویسی میهمان جلب توجه خوانندگان مطلب به محصول و خدمات شماست.
به این منظور شما باید محتوایی جالب در زمینه کسب و کارتان تولید کنید که تقریبا بی مثال و جذاب باشد و مخاطبان شما را جذب برند و شرکت شما کند.
• بیش از یکبار لینک ندهید؛
بیوگرافی نویسنده یا لینک محتوا بر وب سایت شما هردو می توانند به وبسایت شما لینک شوند. از اسفاده هم زمان این موارد اجتناب کنبد


آیا تجار آنلاین پست های مهمان را در وبلاگ خود می پذیرند؟


همکاران، طرفداران، رهبران و اندیشمندان ممکن است بخواهند با انتضار مطالب خود در وبسایت شما شهرت خود را تقویت کنند. نکته مهم اینست که در کجا و کدام وبسایت می توان مخاطب اصلی مطالب خود را یافته و برای آنها به تولید محتوا بپردازیم.


یک وبلاگ نویس میهمان می تواند شما را در زمینه انتشار محتوا در وبسایت های معروف و کارآمد در زمینه کاری شما یاری کند.


به عنوان مثال، یک فروشگاه اینترنتی اسباب بازی ممکن است یک وبلاگ مهمان از یک روانشناس کودک را که در آن توضیحاتی درباره انواع اسباب بازی های مناسب برای شخصیت های مختلف ارائه می کند، بپذیرد.


 

 
خواندن 3529 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: « تفاوت قالب اختصاصی و قالب آماده

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا