افزایش کارایی در صبح چگونه اتفاق می‌افتد

اکثر ما هفته‌ای بین ۴۰ یا ۶۰ ساعت سر کار هستیم، اما اگر بخواهند ساعت کار مفید و مؤثرمان را حساب کنند معلوم نیست چند ساعتش را باید به خاطر سرگرمیهای اینترنتی، هَله‌هوله خوردن در دفتر و مدیریت بد زمان خود کسر کنیم. البته بهترین و مفیدترین زمان روز یعنی از صبح تا بعد از ظهر را مشغول به کاریم پس بهتر است از این ساعتها برای افزایش کارایی در صبح و تسلط بر کارمان استفاده کنیم.

 برای داشتن افزایش کارایی در صبح بهتر است هوشمندانه عمل کنید. پیشنهاد می‌شود با مهرارقام همراه باشید، این مطلب را دنبال کرده و به کار ببندید.

نرمش هفت دقیقه‌ایچگونه افزایش کارایی در صبح داشته باشیم

بله برای افزایش کارایی در صبح لازم نیست زمان زیادی را به نرمش اختصاص دهید. هفت دقیقه کافی است تا کوفتگی و خستگی ناشی از خواب شب را از بدنتان خارج کند. برای ورزش نکردن و از زیر کار در رفتن دنبال بهانه نباشید. برنامه‌های موبایلی زیادی یا سایتهای مختلفی هستند که می‌توانند نرمشهای مختص هفت دقیقه را به شما پیشنهاد دهند. همچنین برای نرمش هفت دقیقه‌ای و افزایش کارایی در صبح می‌توانید از جست‌وجوی گوگل هم استفاده کنید.

چگونه افزایش کارایی در صبح داشته باشیمخوردن میوه و سبزیجات

برای افزایش کارایی در صبح صبحانه از همان وعده‌های مهم خوراکی است که نباید هرگز آن را از دست دهید. آنچه در صبح می‌خورید به شما کمک می‌کند بتوانید تا ظهر پرانرژی کار کنید. بهتر است برای سلامتی و شادابی خود میوه و سبزیجات را در این وعده جای دهید. خوردن میوه و سبزیجات موتور متابولیسمی بدن را کار انداخته و باعث افزایش کارایی در صبح می‌شود. خوردن این خوراکیها نیاز به آماده‌سازی ندارد و وقتی از شما نمی‌گیرد. برای خوردن غذای سلامت بهانه نیاورید و روی خوراکتان مدیریت داشته باشید.

فکر کردن به هدف روزانه

هنگامی که در حال خوردن صبحانه سلامت خود هستید می‌توانید به کارهایی که قرار است امروز انجام دهید فکر کنید. فکر کردن از شما انسان بهتری خواهد ساخت. برای داشتن افزایش کارایی در صبح به اهداف روزانه خود فکر کنید و برای رسیدن به آنها برنامه‌ریزی کنید. این که بدانید امروز چه کاره هستید و چه انجام خواهید داد بی‌شک در افزایش کارایی در صبح کمک خواهد کرد.

زمانبندی برای انجام کارچگونه افزایش کارایی در صبح داشته باشیم

اکثر مردم برای کارهایشان زمان پایان در نظر نمی‌گیرند. این اشتباه بزرگی است زیرا از همان ابتدا خودتان هم نمی‌دانید کارتان چقدر زمان می‌برد. بهتر است کارهای روزانه را لیست کنید و برای آنها زمان حدودی در نظر بگیرید. زمان را طوری برنامه‌ریزی کنید که مطمئن هستید در آن زمان کارتان به پایان می‌رسد. برای افزایش کارایی در صبح خودتان را گول نزنید، زمان غیرواقعی به خودتان ندهید که برای انجام آن استرس داشته یا نتوانید از پس آن برآیید. می‌توانید کارها را به بخشهای کوچکتر تقسیم کنید تا زمانبدی برایتان آسانتر باشد. این کار از شما یک آدم خوش‌قول، منظم و موفق می‌سازد.

بازسازی خود پس از ناهار

بخش دوم روز کاریتان پس از صرف ناهار شروع می‌شود. بهتر است یک بازبینی دوباره روی کارهایتان انجام دهید. ببینید چقدر از کارهایتان انجام و به هدف نزدیک شده است. این کار کمک می‌کند از نتیجه روزانه کارتان راضی بوده، در کارتان پیشرفت کرده کارایی‌تان و افزایش داشته باشید.

برای هر انسانی صبح بخش مهم روز است. برای داشتن روز بهتر لازم است کارایی شما در صبح بیشتر باشد زیرا هر چه از روز می‌گذرد کارایی شما به دلایل مختلف کاهش پیدا می‌کند. مهر ارقام برای افزایش کارایی در صبح به شما پیشنهاد می‌کند حتما موارد گفته شده را رعایت کنید تا کسب و کار بهتری داشته باشید.

با مهرارقام همراه شوید تا کسب و کار خود را بهتر کرده و توسعه دهید. طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین از جمله فعالیتهای مهرارقام برای معرفی، بهبود و بهتر دیده شدن کسب و کارهای شماست. برای آشنایی بیشتر با نوع فعالیت ما و استفاده از آن با مهرارقام در ارتباط باشید.

خواندن 1502 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا