(16 رای‌ها)
سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت که موجی فراگیر در سراسر جهان ايجاد كرده است، پر از درس های مدیریتی است که می توانند بسیار مفید واقع شوند. برای مثال شما می توانید از جان اسنو درس هایی را فرا گیرید که بدون فریب دیگران، آنها را به خوبی مدیریت کنید.
(19 رای‌ها)

رهبری کاری جدا از تعامل نیست و نوع تعامل رهبر است که می‌تواند او را در اداره امور با شکست یا موفقیت همراه سازد. در مسیر موفقیت برای این که یکی از رهبران تاثیرگذار باشید نباید قدرت کلمات را دست کم بگیرد.

(13 رای‌ها)

برای همه مهم است که ظاهری آراسته و معقول داشته باشند. این موضوع در نگاه نخست یا نخستین ملاقات بیشتر جلوه می‌کند. برای شروع یک رابطه چه کاری چه عاطفی نوع رفتار و پوششی که ظاهر را تشکیل می‌دهد از اهمیت برخوردار است.

(16 رای‌ها)

همیشه نخستینها بیشتر در ذهن ماندگار می‌شوند، نخستین ملاقات نیز از این دسته خارج نیست. آنچه در دیدار نخست از خود نشان می‌دهید به شما می‌گوید که آیا این ملاقات به بعدی می‌انجامد یا خیر. شما مجموعه‌ای از رفتار، پوشش و گویش هستید پس مهم است که خود را چگونه به دیگران معرفی می‌کنید.

(15 رای‌ها)

رهبران اشخاصی هستند مانند دیگران که تواناییشان آنها را در این مقام قرار داده است. آنها بیش از همه می‌توانند ارتباط موثر برقرار کنند و بر آن مدیریت داشته باشند. رهبران تاثیرگذار به واسطه قدرت، جایگاه و مقام خود موفق نیستند بلکه عشق و علاقه به کار و همکاران جایگاه آنها را ثبت کرده است.

(16 رای‌ها)

 ارتباط نقش مهم و موثری در زندگی روزمره دارد و می‌تواند زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو همیشه در پی آن هستیم ارتباطی برقرار کنیم که تاثیرگذار باشد به طوری که این تاثیر به نفع ما تمام شود. معمولا در ارتباط آگاهانه یا ناآگاهانه و خواسته یا ناخواسته اطلاعات جا به جا می‌شود.

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا