طراحی سایت اتاق بازرگانی اردبیل

طراحی سایت اتاق بازرگانی اردبیل

 

طراحی سایت اتاق بازرگانی اردبیل خدمتی دیگر از شرکت مهرارقام رایانه به اتاق های بازرگانی می باشد. طراحی سایت اتاق بازرگانی در 5 فاز طراحی گرافیکی پوسته سایت، برنامه نویسی سایت، پیاده سازی و تست سایت، آموزش و دیجیتال مارکتینگ به انجام خواهد رسید. طراحی سایت اتاق بازرگانی اردبیل در تاریخ   آغاز شده است و پس از تایید طرح فاز برنامه نویسی آن آغاز شده است که در مراحل نهایی اجرای آن می باشد.

امکانات تعبیه شده برای سایت اتاق بازرگانی اردبیل

از جمله موارد و امکاناتی که میتوان برای این سایت نام برد به سه زبان بودن این سایت میتوان اشاره کرد سایت اتاق بازرگانی اردبیل با سه زبان فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی طراحی و پیاده سازی خواهد شد. در سایت اتاق بازرگانی اردبیل از امکان پخش رادیو مجازی یا پادکست استفاده شده است که قابلیت انتشار مصاحبه با مسئولین استان اردبیل و اعضای اتاق بازرگانی اردبیل را دارد. امکان ثبت نظرات و شکایات، ثبت سوالات متداول  و همچنین اطلاعات عضویت در اتاق بازرگانی در سایت این اتاق افزوده شده است.

سایت اتاق بازرگانی اردبیل
سایت اتاق بازرگانی اردبیل به زبان انگلیسی

گرافیک زیبای سایت به همراه افکت های زیبای کاربر پسند تمامی کاربران سایت را مجذوب خود خواهد کرد، واکنشگرا بودن سایت نیز از دیگر خدماتی است که شرکت مهرارقام رایانه در این سایت تعبیه کرده است.

گالری تصاویر از آخرین رویدادها و نشست های اتاق بازرگانی اردبیل و قوانین و مقررات سایت را نیز می توان در کنار دیگر امکانات این سایت بر شمرد.

سایت اتاق بازرگانی اردبیل
سایت اتاق بازرگانی اردبیل به زبان ترکی استانبولی

خدمات شرکت مهراقام رایانه به سایت اتاق بازرگانی اردبیل

شرکت مهرارقام رایانه در جهت بهبود و حسن انجام وظیفه خود به اتاق بازرگانی اردبیل دو سایت را با عناوین بلاگ و رسانه برای این اتاق طراحی و پیاده سازی خواهد کرد، پس از تحویل سایت اصلی دو سایت ذکر شده در ساب دامین اصلی سایت قرار گرفت و عملا شرکت مهراقام سه سایت را به اتاق بازرگانی اردبیل تحویل خواهد داد.

پس از اجرا و تمام شدن پروژه طراحی سایت فاز سئو و دیجیتال مارکتینگ برای سایت اصلی آغاز میگردد که از مهمترین بخش های این پروژه خواهد بود، شرکت مهراقام رایانه با بکارگیری نیروهای متخصص در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ و ارائه مشاوره های لازم به اتاق بازرگانی اردبیل در کنار این اتاق خواهد ماند تا در نتایج موتورهای جست و جو به رتبه های بالاتری دست یابد.

شرکت مهراقام رایانه آمادگی خود را برای همکاری با تمامی اتاق های بازرگانی ایران اعلام میدارد.

خواندن 1580 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا