تفاوت قالب اختصاصی و قالب آماده

بخشی مهم از هویت یک سایت اینترنتی، قالب یا ظاهر و رنگ و طرح آن است.


سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و دروپال دارای صدها و هزاران قالب از پیش آماده هستند که به رایگان یا با پرداخت وجه می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و با نصب آن روی سایت، شکلی جدید به سایت خود بدهید . قالب‌های آماده توسط افراد و شرکت‌های مختلف توسعه پیدا می‌کنند. این قالب‌ها در کنار مزایایی که به ویژه در کاهش زمان طراحی سایت ایجاد می‌کنند، معایبی نیز دارند.


قالب‌های آماده به طور کلی با هدف فروش بیشتر و با هدف پوشش بخش بزرگتری از نیازها طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. به عبارت دیگر یک طراح قالب آماده به گونه‌ای عمل می‌کند که قالب نهایی برای دامنه‌ی بزرگتری از کاربران قابلیت استفاده داشته باشد و در هنگام طراحی تلاش می‌کند تا قالب از نظر گرافیکی و جذب مخاطب بهترین شکل ممکن را داشته باشد.


البته در نظر داشته باشید که قالب‌های آماده اغلب حاوی ده‌ها فایل جانبی، حجم بسیار زیادی از کدهای بدون استفاده، تصاویر با حجم بالا و سرعت نسبتا کم هستند.


پیشنهاد ما به شما اینه که از قالب های اختصاصی خودتون استفاده کنین. می پرسین چرا؟


چون هر سایت اینترنتی، محتوایی خاص، مخاطبینی خاص، زمینه‌ی فعالیتی خاص و نیازهایی متفاوت با سایر سایت‌های اینترنتی دارد. در چنین شرایطی برای دستیبابی به شرایط ایده‌آل می‌بایست طراحی ساختار و قالب سایت مطابق موارد فوق و به صورت سفارشی صورت بگیرد.


برای طراحی قالب سایت اختصاصی خودتون همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

میتوانید پادکست این مقاله را در اینجا بشنوید.

 
 
خواندن 3713 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا