خدمات مدیریت تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی (PPC) به مخاطبان جدید فرصتهای دستیابی به کسب و کارهایی را فراهم می‌کند که از طریق شکلی از تبلیغات در نتایج جست‌وجوی موتورهای بزرگ جست‌وجو صورت گرفته است.

 

بسیاری از این خدمات بر اساس کلمات کلیدی یا مخاطبان، هدف گذاری شده‌اند و تمرکز آن بر کاربران مشخصی است که به دنبال نوع خاصی از محصول یا خدمات هستند. 

در حقیقت مدیریت تبلیغات کلیکی شامل مدیریت و بهینه‌سازی کمپین تبلیغات کلیکی است و به مشتریان اطمینان می‌دهد این کمپین به منظور ویژگیهای متفاوتی برای تنظیم پیشنهادات، حداقل رسانیدن CPA (هزینه هر خرید) و هدف گذاری راه‌اندازی شده است.

 

آیا من به تبلیغات کلیکی احتیاج دارم؟

بسیاری از مشاغل به دلیل محدودیتهای بودجه یا نوع کسب و کارشان به تبلیغات کلیکی نیازی ندارند. هزینه هر یک کلیک بسته به عوامل متعددی در بسیاری از موارد می‌تواند بسیار پرهزینه باشد. از این رو باید یک بودجه قابل توجهی به این مدل از تبلیغات باید اختصاص داده شود تا تبلیغات کلیکی بتواند اثرگذار باشد.
کسب و کارهایی که قادر به تخصیص بودجه ثابتی در مدت زمان طولانی هستند بهترین نتیجه تبلیغات کلیکی را خواهند گرفت. درک این نکته که هزینه هر کلیک طی گذشت زمان تغییر خواهد کرد بسیار اهمیت دارد. این تغییر قیمت بر اساس اهمیت کلید واژه، رقابت بر سر کلمه کلیدی مورد نظر و ترافیک آن کلمه پس از طی زمان به وجود خواهد آمد.

شما چه کاری می‌توانید برای من انجام دهید؟

ما به مشاغل برای دستیابی به بیشترین تعداد کلیک و خروجی کمک می‌کنیم. تیم با تجربه مدیریت PPC ما نه تنها می‌تواند در اجرای بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی موثر باشد بلکه می‌تواند استراتژیهای متفاوتی را بر اساس بودجه‌های متفاوت تعیین کرده و پس از گذشت زمان بر اساس احتیاجات کسب کارتان کمپین را ارتقا دهد. هدف اصلی ما کمک به رشد تبلیغات کلیکی مشتریان و همچنین کسب و کارشان است.

 

خدمات تبلیغات کلیکی

تبلیغات ppc


ایجاد حساب کاربری

برای شروع هر کاری قطعا کمپین تبلیغات کلیکی لازم است. بسیاری از موتورهای تبلیغات کلیکی بر تاریخچه کارهای تبلیغاتی از طریق موتورهای جست‌وجو متمرکز هستند و از آن برای قیمت گذاری و جمع‌آوری آمار برای پیش‌بینی آینده استفاده می‌کنند. دارا بودن یک کمپین موثر و کارآمد از ابتدا می‌تواند هزینه‌ها را کاهش و عملکرد را در بلند مدت افزایش دهد.
خدمات مدیریت تبلیغات ما با بهره‌گیری از یک مدیر تبلیغات کلیکی و پشتیبانی یک تیم متخصص، راه‌اندازی شده و سپس بهینه‌سازی مدیریت کمپین PPC را در بر می‌گیرد. در این مدت تیم توسعه تبلیغات خلاق ما بر ایجاد تبلیغات، چه نمایشی و چه محتوایی، تمرکز می‌کند. این تبلیغات مبتنی بر درخواست مشتریان بوده و با امید به اینکه مشتریان بالقوه را به خریداران واقعی تبدیل کند به وجود می‌آید.
ما تمام تلاش و اقدامات لازم برای کمپین شما را به طور مستمر و صحیحی انجام خواهیم داد و شما پس از تحلیل و بررسی حساب خود در گوگل می‌توانید ثمره این اقدامات را ببینید. شما قادر به بررسی میزان علاقه‌مندی و ترافیک به وجود آمده از طریق اقدامات صورت گرفته در مقایسه با سایر منابع ترافیک استاندارد خواهید بود.
ایجاد و بهینه‌سازی صفحه فرود بسیار حائز اهمیت است. به منظور افزایش ترافیک و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان نهایی صفحه فرود طراحی و بهینه می‌شود. بهینه‌سازی زمانی حاصل می‌‌‌شود که اطلاعات و محتوایی که از ابتدا در اختیار بازدیدکننده قرار می‌گیرد کاملا مرتبط و صحیح باشد.
در نهایت کلید واژه‌های صحیح با موثرترین استراتژیها برای افزایش تعداد کلیک بررسی می‌شود. تیم ما بیشتر بر پیدا کردن کلمات کلیدی که رقابت کمتری بر سر آنها وجود دارد تاکید دارد و این مورد اغلب می‌تواند در موفقیت کمپین کلیکی شما حیاتی باشد.

 

تبلیغات ppcحفظ و پشتیبانی

فرایند حفظ و نگهداری کمپین کلیکی حتی برای کاربران باتجربه هم می‌تواند نگران کننده باشد. ما می‌توانیم این فرایند را از طریق تحقیق و بررسی کمپینهای PPC مختلف به منظور اخذ تصمیمات صحیح در خصوص تغییرات و بهینه‌سازیها به آسانی طی کنیم. تیم مدیران مجرب کمپین ما زمانی را هم به بررسی نتایج، تغییرات و دیگر اطلاعات کلیدی برای بهبود عملکرد اختصاص می‌دهد که عملکرد ما نه تنها همتراز با سایر کمپینها باشد بلکه پتانسیل برای افزایش بهره‌وری داشته باشد.
استراتژیهای متفاوتی برای بررسی عملکرد کمپین وجود دارد که یکی از بررسی صفحات هدف از طریق تست چند متغیره A/B است.

 

 

 

 

خواندن 578 دفعه

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا