کارآفرینی

مشکلی نیست این 5 مورد را امتحان کن

شما ممکن است وقتی که میخواهید کسب و کاری را آغاز کنید؛ محدود به بودجه اندکی باشید؛ اما این بدان معنا نیست که هیچ گزینه ای ندارید!

 

این که کسب و کاری با پول بسیار کم آغاز کنید؛ امکان پذیراست؛ اگر ترکیب مناسبی از مهارت ها ، اخلاقیات کاری و دانش چگونگی بازاریابی داشته باشید.

 رادیو مجازی

 

1- چیزی بسازید:


اینکه تصمیم گیرید چه چیزی بسازید؛ به خودتان بستگی دارد اما مکان های متعددی وجود دارند که شما می توانید چیز هایی که میسازید را در آنجا آنلاین بفروشید مثلا:
• Abe’s market برای کالاهای ارگانیک و طبیعی مثل لوسیون، شمع ، میوه خشک شده و ...
• Etsy. Com که یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین برای تقریبا تمام کالاهایی است که در خانه ساخته میشوند از جواهرات گرفته تا اسباب بازی های چوبی برای بچه ها
• Bananza.com یکی دیگر از بازارهای آنلاین در حال توسعه مشابه Etsy است که هر ماه حداقل 10 میلیون مشاهده دارد.
• EBay . com یکی از بزرگترین بازارهای تجارت الکترونیکی آنلاین در سراسر جهان است که لیست موارد قابل سفارشی سازی است که انتخاب بسیار مناسبی برای فروش برای گزینه هایتان است.

2- چیزی را مجددا بفروشید:


اگر شما نمیخواهید که چیزی بسازید؛ شما میتوانید یک کسب و کار برزگ از طریق فروش مجدد محصولاتی که قبلا ساخته شده اند به راه بیندازید. این میتواند از طریق کانالهای متعددی انجام شود.
• Drop shipping یک مغازه ی آنلاین راه بیندازید و با شرکتهای Drop shipping شریک بشوید که تکمیل سفارش را برایتان بهده بگیرند. ( پلتفورم آنلاین تجارت الکترونیکی shopify.com راهنمای drop shipping خوبی دارد.)
• مغازه های دست دوم فروشی و فروش گاراژی ( اجناس دست دوم را برای فروشدر گاراژ بگذارید) شما میتوانید مواردی را در thrift stores، (دست دوم فروش ها) flea marketsو garage sales (دست دوم فروشی اثاث که معمولا جنس ها در و یا نزدیک گاراژ قرار داده می شوند) پیدا کنید و آنها را بطور آنلاین و یا در جامعه ی محلی و دور برتان مجددا بفروشید.

3- خدمات خود رابفروشید:


یک راه برای راه انداز کسب و کار با سرمایه ی اندک و یا بدون سرمایه این است که خدمات خود را به جای محصولات فیزیکی بفروشید . تنوع گسترده ای از خدمات وجود دارد که شما می توانید با توجه به بک گراند و علاقمندی خود ارائه دهید شما نیازمند یک طرح برندینگ هستید تا اطمینان حاصل کنید که اسم و شرکتتان در مقابل افرادی که به خدمات احتیاج دارند قرار می گیرد.
برخی مکان ها برای ارائه ی سرویستان خالی هستند، مثل Fiver - Craigslist , Elance – skill share هم چنین مفید است که یک وبسایت داشته باشید تا نمونه هایی از کارتان را نشان دهید تجارتبتان را لیست کنید و در باره صنعتتان بلاگ بنویسید.

4- مبادله کنید تا به چیزی که میخواهید برسید.


مبادله ی کالا با کالا یا خدمت با خدمت Barter
این بسیار دشوار است که یک کسب کاری را بدون هیچگونه سرمایه ای راه بیندازید، حتی خلق یک کسب و کار نوشتاری free lance ( همزمان چند جا کار کردن) شما به Elance احتیاج دارید. در یک وبسایت کاری شما پک کامپیوتر و دسترسی اینترنتی احتیاج دارید. اگر چه راه هایی وجود دارد که به چند هایی که میخواهید بدون هدف پول ، برسید. مثلا اگر نیاز دارید که از لپ تاپ استفاده کنید سعی کنید که برایش تهارتر انجام دهید .برای تامین کنندگان الکترونیکی مورد استفاده یک وبسایت جدید بسازید ،یا پیشنهاد خدمات پرستاری از بچه را به همسایه تان بجای mac book قدیمی ارائه دهید.


5- از خدمات کم هزینه استفاده کنید.


از سایتهای مثل Elance و Fiver استفاده کنید تا خدمات و محصولات خودتان را تبلیغ کنید و شرکت خودتان را بسازید.برای مثال بسیاری از طراحان پیشنهادطراحی لوگوی 5تا 25 دلاری میدهند نظرات و مرورها را بررسی وبه مثال های قبلی نگاه کنید تا بتوانید یک طراح و یا فراهم کننده ی سرویس پیدا کنید که مناسب با استایل شماست . این یک راه خوب است برای دستیابی به موارد برندینگ کم هزینه ، موارد پرینت گرفتنی و یا سایر موارد مورد نیاز بدون صرف مقدار زیادی هزینه است.
برای صرفه جویی بیشتر سعی کنید دنبال کدهای کوپن در سایت ایی مثل Retailmenot باشید.
راه اندازی یک کسب و کار نیازمند مهندسی ؛ خلاقیت و صبور بودن در راه چیزی است که انجام می دهید. یک بار که شما خود در حال انجام کاری که بدان علاقه دارید بیایید، بیشتر احتمال دلرد که راه های متعددی پیدا کنید که هم کارتان را انجام دهید و هم بدان علاقه داشته باشید.

خواندن 447 دفعه
برچسب‌ها

فرم

تماس

آدرس: خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 15، طبقه پنجم شرقی

ایمیل: info[at]mehrargham.com

تلفن: 2188530752 98+

فکس: 2188511721 98+

کدپستی: 1531745818

بالا